همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از آب اندازی و بهره‌برداری عملیاتی از ناوشکن سهند طی ماه‌های آینده خبر داد.

حبیب الله سیاری

به گزارش روابط عمومي نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری در یک برنامه گفت وگوی تلویزیونی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران منزوی و گوشه گیر نیست و این مرهون برکات خون شهدا و وجود انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد به قصد تجاوز و اشغال هیچ کشوری نیست، بلکه هدف رساندن پیام صلح و دوستی و استفاده از نعمات خدادادی در این عرصه است و در همه عرصه های بین المللی حضور خواهیم داشت.

  • واکنش دریادار سیاری به اظهارات وزیر خارجه یکی از کشورهای منطقه

دریادار سیاری به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه یکی از کشورهای منطقه واکنش نشان داد و گفت: امروز خیلی از این کشورهایی که در مورد ایران اظهارنظر می کنند، جمع تاریخ آنان به اندازه هویت چندین ساله ایران نمی رسد. همین وزیر خارجه یک کشوری که علیه جمهوری اسلامی ایران صحبت کرده بود، سن او اندازه سن کشورش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشور با هویتی است و جایگاه بالایی دارد. جایگاه ما امروز و پس از انقلاب به برکت خون شهدا و پای کار آمدن جوان ها افزایش یافته است.

وی از به آب اندازی ناوشکن سهند طی ماه های آینده خبر داد و گفت: ساخت ناوشکن سهند پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم طی ماه های آینده به بهره برداری عملیاتی برسد.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: رفت وآمد در آب های آزاد جهان حق همه ملت‌ها است و امروز که یک سوم مرز ایران دریایی است، تلاش خواهیم کرد به نحو احسن از این ظرفیت استفاده کنیم.

کد خبر 315920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha