جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از ایمن سازی سینما آزادی با حذف دو کافی شاپ طبقات ۴ و ۶ خبرداد.

azadi cinema

به گزارش ايسنا ؛ خلیل راحتی در مورد سرانجام ایمن سازی سینما آزادی با بیان اینکه این سینما در سال 83 طراحی شده است، گفت: این سینما در دهه فجر سال 86 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طراحی و تایید نقشه‌های ساخت این سینما در سال 83 بوده است، افزود: در مرحله اجرا نمی‌توان تغییرات به روی سازه ایجاد کرد؛ اما باید عنوان کنم که این سینما بالاترین استاندارهای ایمنی را براساس ضوابط سالهای 83 الی 85 را داراست که در چند سال اخیر شاهد تغییر ضوابط ایمنی بوده‌ایم.

راحتی بابیان اینکه این سینما باید به مالک(حوزه هنری) واگذار می‌شد، گفت: برای انتقال باید سند تهیه می‌شد و برای سند نیز نیازمند به پایان کار داشتیم؛ اما حالا که برای تهیه سند اقدام کرده‌ایم متوجه می‌شویم که ضوابط ایمنی بسیار تغییر کرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران افزود: بسیاری از پروژه‌های شهرداری تهران خدماتی هستند و در فضاهای عمومی ساخته شدند و در نتیجه سند تفکیک شده ندارند و حالا مدتی است که شهرداری به سمتی حرکت کرده که برای ساختمان‌های خود هم، پایان کار بگیرد.

راحتی درمورد برخی انتقادات در خصوص تغییر کاربری لابی این سینما به کافه نیز گفت: در بهره‌برداری تغییراتی ایجاد شده است به گونه ای که در لابی طبقات 4 و 6 کافه ایجاد شده است و طی جلسات مختلف، مسئولان سینما متعهد شدند کافه‌ها را حذف کنند و تغییرات لازم در راستای ایمن سازی را لحاظ کنند

کد خبر 315916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha