همشهری آنلاین: مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰ نفر از فریب خوردگان توسط گروهک‌های تروریستی در این استان پس از اظهار ندامت و پشیمانی از اعمال گذشته خود، در مدت دو سال گذشته امان‌نامه دریافت کردند.

به گزارش مهر، حق پرست در بیست و سومین همایش منطقه‌ای ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور در زاهدان اظهار داشت: رویکرد نظام رافت، مهربانی و بازگرداندن مجرمان نادم به دامان جامعه است به همین دلیل پرونده ۶۰ نفر دیگر آماده برای دریافت امان نامه است.

وی گفت: دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی با آغوش باز و با رافت اسلامی به نادمینی که جنایتی علیه ملت ایران انجام نداده باشند، امان نامه اعطا می‌کنند.

حق پرست تاکید کرد: گروهک های تروریستی حمایت استکبار و برخی سرویس‌های اطلاعاتی منطقه درصدد نا امن کردن منطقه و اقدامات ضدامنیتی در جنوب شرق کشور هستند که تاکنون با اقتدار نیروهای امنیتی و همکاری خوب مردم تمامی توطئه‌ها خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیستان و بلوچستان به سبب بافت قومی و مذهبی دارای بیش از ۴۳۰ تیره و طایفه و دو مذهب رسمی شیعه و سنی است که همواره دشمنان سعی در ضربه زدن به وحدت شکل گرفته در استان دارند.

کد خبر 315590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha