مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

همزمان با برگزاری جشنواره پیامبر اعظم (ص) و در ایام اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت امام زین‌العابدین (ع) پارک سلامت و زمین تنیس خاکی سعدآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شهر به نقل از معاونت رسانه جشنواره پیامبر اعظم (ص)، علیرضا موحدی مدیرکل امور اداری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و طاهره مظلومی سادات دبیر کمیته ورزش و سلامت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و افشین کرمی مدیریت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد این مرکز را افتتاح و آغاز به کار آن را اعلام کردند.

در حاشیه این مراسم طاهره مظلومی ضمن ابراز خرسندی از حرکات رو به رشد سازمان برای تندرستی و شادابی کارکنان و عموم مردم گفت: در پی افتتاح این مراکز در حال برنامه‌ریزی برای استفاده عموم مردم از این پارک سلامت و زمین تنیس خاکی سعدآباد هستیم.

وی هدف از ایجاد پارک سلامت را ایجاد تندرستی و روحیه سالم برای کارمندان سازمان میراث فرهنگی برشمرد و گفت: با مصداق جمله معروف عقل سالم در بدن سالم است، این مرکز با هزینه‌ای بالغ بر 13 میلیون تومان و در 21 قطعه ایجاد شده است.

بنا بر این گزارش، وی در پایان به برنامه‌های آینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی  و گردشگری برای ورزش و سلامت اشاره کرد و گفت: ایجاد زمین شطرنج، میزهای پینگ‌پنگ، تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری،‌بدمینتون و زمین‌های والیبال از دیگر برنامه‌‌های  پیش روی کمیته سلامت و تندرستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

کد خبر 3151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز