مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

گروه شهری: معاونت اجتماعی شهرداری تهران وسائل مازاد نیاز شهروندان را نیمه شعبان بین نیازمندان توزیع می کند.

پس از 2 ماه از اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری اموال مازاد بر مصرف شهروندان در مناطق 22-20-4-3-2-1 دهها دستگاه لوازم صوتی، تصویری، الکتریکی و الکترونیکی، لوازم خانگی با سوخت فسیلی، مصنوعات چوبی و فلزی و گلیم و فرش و موکت و... جمع‌آوری شد تا در نیمه شعبان توسط معاونت اجتماعی شهرداری تهران در میان نیازمندان توزیع شود.

 به گزارش خبرنگار ما، به دنبال اجرای طرح شناسایی سازماندهی شده و دقیق نیازمندان که به همت شهرداری تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) و در راستای طرح جهادی 137 در سطح مناطق 22 گانه تهران آغاز شده است، چند شرکت بازرگانی و تولیدکننده لوازم خانگی و الکترونیکی نیز اعلام آمادگی کردند با توجه به اطمینان حاصله از شناسایی نیازمندان واقعی از این به بعد برای توزیع اقلام وارداتی و یا تولیدی خود در میان اقشار آسیب‌پذیر جامعه تنها از کانال شهرداری تهران اقدام خواهند کرد.

مهرداد حاجی‌خانی مدیرکل شرکت خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری تهران در این باره به خبرنگار همشهری گفت: این طرح به شکل دایمی در سطح کل مناطق شهر تهران ادامه خواهد یافت.

 وی از شهروندان خواست پس از تماس با مراکز خدمات اجتماعی و رفاهی مستقر در مناطق شهرداری مبنی بر اعلام آمادگی نسبت به تحویل اقلام مازاد بر نیاز خود به شهروندان منتظر مراجعه عوامل شهرداری در اسرع وقت باشند.

 حاجی‌خانی تأکید کرد: عوامل شهرداری هنگام مراجعه به در منازل برخوردار از کارت شناسایی و معرفی‌نامه معتبر و ماشین‌های آرم‌دار هستند.

 وی اظهارداشت: شهرداری تهران پس از تحویل‌گرفتن اقلام مازاد بر نیاز شهروندان اقدام به کدگذاری و بررسی کارشناسی آنها نمود. پس از رفع عیوب احتمالی توسط اکیپ‌های فنی مهندسی که به همین منظور تدارک دیده شده‌اند از نیمه شعبان نخستین مرحله واگذاری این اقلام در میان تعدادی از نیازمندان که از اولویت بالاتری نسبت به سایر نیازمندان تحت‌پوشش شهرداری تهران برخوردارند را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 3148

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز