همشهری آنلاین: مراسم رونمایی از کتاب تیتر نویسی در وب نوشته دکتر مجید رضاییان عضو هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه تهران مرکز با حضور دکتر هادی خانیکی، رییس هیأت مدیره انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و دکتر حسن نمک دوست، مدیر مرکز آموزش همشهری، برگزار می‌شود.

تیترنویسی در وب

به گزارش رابط عمومی نگارستان شهر، این کتاب در 8 فصل و 120 صفحه، از سوی انتشارات ثانیه ارائه شده است که مفاهیمی چون «مبانی شکل گیری تیتر در وب»، «وب معنایی»، «عوامل تأثیرگذار بر تیتر وب»، «کارکردهای متفاوت تیترهای چاپی و اینترنتی»، «ویژگی های تیتر در وب نگاری»، «تکنیک های تیتر نویسی در وب»، «تیتر در دو سبک وب مگاری خبری»، «تیتر تحلیلی در وب»، «تیتر در شبکه های اجتماعی یا وب 2» و «تیتر هوشمند در وب 3 یا وب آینده» را شامل می شود. کتاب یادشده در نمایشگاه مطبوعات نیز از سوی ناشر و مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها ارائه شد.

پیش از این ویراست دوم کتاب تیتر نویسی - اثر مجيد رضائيان - در سرای اهل قلم مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

رونمایی از کتاب "تیتر نویسی در وب" روز 3 شنبه، 3 آذر ماه 94، ساعت 14 الی 16 بعد از ظهر در نگارستان شهر واقع درکوی نصر،خیابان علیالی بوستان گفتگو، با حضور اساتید یادشده و مؤلف کتاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 314594

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha