همشهری آنلاین: سه تیراندازی در نقاط مختلف پاریس انجام شده است. به گفته پلیس فرانسه حداقل شصت نفر در یک سالن کنسرت به گروگان گرفته شده اند.. یورونیوز ز ۴۰ کشته و سی ان ان از ۶۰ کشته خبر می‌دهند

تیراندازی در مرکز پاریس دست کم هجده کشته بر جای گذاشت. یکی از تیراندازیها در اطراف استادیوم فوتبال فرانسه در هنگام بازی دوستانه دو تیم ملی فرانسه و آلمان روی داده است. پلیس فرانسه استادیوم را محاصره کرده و حاضران را در گروههای کوچک از آن خارج می کند. فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه در وزارت کشور جلسه اضطراری تشکیل داد.

  • تکمیلی یورو نیوز

تیراندازی در مرکز پاریس دست کم چهل کشته بر جای گذاشت. سه تیراندازی در نقاط مختلف پاریس انجام شده است. به گفته پلیس فرانسه حداقل شصت نفر در یک سالن کنسرت به گروگان گرفته شده اند. یکی از تیراندازی ها در اطراف استادیوم فوتبال فرانسه در هنگام بازی دوستانه دو تیم ملی فرانسه و آلمان روی داده است. پلیس فرانسه استادیوم را محاصره کرده و حاضران را در گروههای کوچک از آن خارج می کند. فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه در وزارت کشور جلسه اضطراری تشکیل داد. در همین حال تیراندازی و انفجار در پاریس در نزدیکی استادیوم این شهر تاکنون 60 کشته برجای گذاشته است. شبکه خبری سی.ان.ان می گوید منابع فرانسوی این تعداد کشته را تایید میکنند.

کد خبر 313664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha