چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فریده سپاه‌منصور که اخیرا با سریال «دردسرهای عظیم ۲» در تلویزیون حضور داشت، اعلام کرد: فعلا هیچ کار جدیدی در هیچ حوزه‌ای ندارم و استراحت می‌کنم.

سپاه منصور

به گزارش ايسنا؛ این بازیگر پیشکسوت گفت: فعلا در سینما، تئاتر و تلویزیون هیچ کار جدیدی ندارم؛ البته دو، سه کار جدید در حوزه تلویزیون به من پیشنهاد شد ولی آنکه می‌خواستم نبود.

او ادامه داد: معمولا در سن و سال من نقش‌های کمی پیدا می‌شود، هر چند که ممکن است نقش‌های زیادی هم باشد اما من هر نقشی را دوست ندارم و همیشه می‌خواهم کاری کنم که بتوانم با نقشم کلنجار بروم و شخصیتی را خلق کنم که دوستش داشته باشم. نمی‌خواهم صرفا یک مادری باشد که بیاید و برود؛ به عنوان مثال نقش محترم خانم که در سریال «دردسرهای عظیم 2» در ماه مبارک رمضان امسال ایفا کردم نقشی بود که واقعا دوستش داشتم.

وی همچنین در ادامه درباره‌ی اینکه حوزه سینما، تئاتر یا تلویزیون را بیشتر دوست دارد؟ اظهار کرد: برای من فرقی نمی‌کند که در کدام حوزه کار کنم؛ مهم این است که کاری را دوست داشته باشم. من مردم را دوست دارم و همیشه نقش‌هایی را انتخاب می‌کنم که بتوانم از آن یک شخصیت دربیاورم، حالا چه مثبت باشد چه منفی. معمولا نقش‌هایی را دوست دارم که حرفی برای گفتن داشته باشند.

سپاه‌منصور همچنین درباره‌ی اینکه آیا قرار است در تلویزیون کاری داشته باشد؟ اعلام کرد: این بستگی به تهیه‌کنندگان دارد که مرا دعوت کنند یا خیر، اما فعلا در حال حاضر کار جدیدی ندارم و فقط استراحت می‌کنم.

این بازیگر پیشکسوت در پایان در پاسخ به اینکه ارزیابی‌تان از فضای جدید تلویزیون و ورود مدیریت جدید به سازمان صداوسیما چیست؟ خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم که تلویزیون را چطور قضاوت کنم چرا که کارهای زیادی در تلویزیون نداشتم. من جز بازیگری، کار دیگری بلد نیستم؛ بنابراین ترجیح می‌دهم قضاوت نکنم.

کد خبر 313515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha