چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

گروه حوادث: تنها یک جرقه می‌توانست 32 هزار لیتر بنزین تانکر واژگون شده را ، به جهنمی‌ از آتشی تبدیل کند، اما عملیات حساب‌شده آتش‌نشانان، جلوی فاجعه را گرفت.

ساعت 3 و 42 دقیقه بامداد چهارشنبه، با گزارش واژگون شدن یک تانکر حمل بنزین در جاده قدیم قم، پایین‌تر از جایگاه سوخت‌رسانی کهریزک، لحظات پر هراس و اضطرابی آغاز شد که یک جرقه کوچک می‌توانست به آن رنگ فاجعه بدهد.

در حالی که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد تانکر حامل 32 هزار لیتر بنزین بوده که بر کف خیابان جاری شده است، تیم‌های ویژه‌ای از آتش‌نشانان کهریزک و ایستگاه‌های 50، 12 و 9 اطفای حریق و نیز گروه امداد و نجات 6 سازمان  به محل حادثه رفتند.

با آغاز عملیات در حالی‌که گروه اطفای حریق آتش‌نشانی با پاشیدن کف‌های خاموش‌کننده حریق، عملیات را تحت کنترل داشتند، کابین راننده و کامیون با کمک جرثقیلی 25 تنی از حالت واژگون خارج شده و راننده تریلی که دچار جراحت سطحی شده بود به درمانگاه منتقل شده  و لحظات پر هراس به پایان رسید.

تشکر، مسئول روابط عمومی‌سازمان آتش‌نشانی، با اعلام این خبر گفت: بر اساس این گزارش در حال‌حاضر مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان تهران، بررسی‌های خود درباره برآورد میزان خسارت را آغاز کرده‌اند.

کد خبر 31319

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز