همشهری آنلاین: بعد از آسیب دیدگی سیدجلال حسینی از ناحیه چهارسر، حالا از روسیه خبر می‌رسد که سردار آزمون هم از ناحیه کشاله پای راست مصدوم شده است.

سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بدبیاری‌های تیم ملی برای بازی مقابل ترکمنستان تمامی ندارد. بعد از آسیب دیدگی سیدجلال حسینی، یک روز قبل از بازی نفت تهران و استقلال خوزستان و دوری 4 هفته‌ای از فوتبال، حالا از روسیه خبر می‌رسد که سردار آزمون هم با آسیب دیدگی از ناحیه کشاله پای راست مواجه شده و بعید است که به بازی مقابل ترکمنستان برسد.

آزمون که به دلیل همین آسیب دیدگی در دو بازی گذشته روستوف دقایق کمتری در زمین حاضر بوده حالا باید به مداوای پای آسیب دیده‌اش بپردازد. دلیل این آسیب دیدگی آزمون، فشار بسیار، پروازهای متعدد و البته بازی‌های فراوان در چند ماه گذشته عنوان شده است.

سردار كه نزد پزشک باشگاه روستوف رفته بود تا آزمایش‌های نهایی روی کشاله پای راستش انجام شود. پس از انجام آزمایش مشخص شد که کشاله پای راست او 4 میلیمتر پاره شده و او فعلا باید صبح و بعد از ظهر فیزیوتراپی کند. به گفته پزشک روستوف سردار باید فعلا دور از بازی باشد تا با فیزیوتراپی به درمان کشاله آسیب دیده‌اش بپردازد.

به نظر می‌رسد آزمون قطعا در بازی هفته آینده روستوف مقابل اورال در لیگ روسیه و البته بازی با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی حضور نخواهد داشت. اتفاقی که هم باعث نگرانی قربان بردی اف شده و البته شوک بزرگی هم برای تیم ملی خواهد بود.

کد خبر 312546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha