همشهری آنلاین: تیم هانوفر در آخرین دیدار هفته یازدهم بوندس‌لیگا توانست میزبان خود، هامبورگ را شکست دهد و با سه امتیاز به خانه بازگردد. دورتموند بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشت و بایرن مونیخ تنها به تساوی رسید.

Bundesliga
  • آینتراخت فرانکفورت صفر - بایرن مونیخ صفر

پیکارهای هفته یازدهم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۳۰ اکتبر/ ۸ آبان) با دیدار آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ آغاز شد. مونیخی‌ها در این دیدار علیرغم برخورداری از فرصت‌های متعدد نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و برای نخستین بار در فصل جاری به تساوی بسنده کردند. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۳۱ امتیاز از ۱۱ بازی صدرنشین جدول رده‌بندی است.

  • ولفسبورگ ۲ - بایر لورکوزن یک

یکی از دیدارهای پرهیجان هفته یازدهم میان تیم‌های ولفسبورگ و بایر لورکوزن برگزار شد که هر دو از تیم‌های قدرتمند بوندس‌لیگا محسوب می‌شوند. "گرگ‌های" ولفسبورگ که در فصل گذشته نایب ‌قهرمان بوندس‌لیگا شده بودند، دوئل مقابل لورکوزن را با پیروزی ۲ بر یک به پایان رساندند. گل پیروزی ولفسبورگ را یولیان دراکسلر در دقیقه ۷۷ بازی به ثمر رساند تا تیمش با این موفقیت رده سوم جدول را به خود اختصاص دهد.

  • هرتا برلین یک - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۴

بلندپروازی بوروسیا مونشن‌گلادباخ ادامه دارد. گلادباخی‌ها در هفته‌ ۱۱ بوندس‌لیگا با ارائه نمایشی مقتدرانه توانستند با نتیجه ۴ بر یک از سد میزبان پایتخت‌نشین خود، هرتا برلین بگذرند و به رده‌ پنجم جدول صعود کنند.

  • هرتا برلین یک - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۴

دیدار میان هرتا برلین و مونشن‌گلادباخ در حضور بیش از ۵۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه المپیک برلین برگزار شد. گل‌های گلادباخ در این دیدار را ونت (دقیقه ۲۶)، رافائل (دقیقه ۲۸)، چاکا (دقیقه ۵۵) و نوردفایت (دقیقه ۹۰) به ثمر رساندند. تک‌گل برلین نیز در دقیقه ۸۲ توسط بائوم‌یوهان از نقطه پنالتی به ثمر رسید.

  • وردر برمن یک - بوروسیا دورتموند ۳

تیم دورتموند که در فصل جاری تاکنون خوش درخشیده، در هفته یازدهم بار دیگر اقتدار خود را نشان داد و با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود، وردر برمن گذشت. زردپوش‌های دورتموند در ۷۴ درصد از طول بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند و تیم برتر میدان بودند.

یکی از چهره‌های درخشان دیدار برمن و دورتموند مارکو رویس، ملی‌پوش تکنیکی و توانمند بوروسیا دورتموند بود که با زدن ۲ گل (دقایق ۹ و ۷۲) سهم مهمی در پیروزی تیمش داشت. دیگر گل دورتموند نیز توسط مختاریان، ستاره‌ ارمنی این تیم در دقیقه ۴۴ به ثمر رسید. تک ‌گل وردر برمن را نیز اویا در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند.

  • آگسبورگ ۳ - ماینتس ۳

یکی از دیدارهای پرگل هفته ۱۱ بوندس‌لیگا میان تیم‌ بحران‌زده‌ آگسبورگ و ماینتس برگزار شد. نبرد دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت. تیم آگسبورگ، قعرنشین جدول رده‌بندی در آخرین ثانیه‌های بازی توانست به تساوی دست یافته و دست کم یک امتیاز را حفظ کند. گل تساوی آگسبورگ مقابل ماینتس را یوشینوری موتو در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

  • شالکه یک - اینگولشتات یک

تیم شالکه که در هفته یازدهم میزبان اینگولشتات بود، نتوانست انتظارات را برآورده ساخته و پیروز میدان را ترک کند. آبی‌پوش‌های شالکه در این دیدار خلاقیت و تحرک لازم را از خود نشان ندادند و با توجه به انسجام دفاعی تیم مهمان ناگزیر شدند به تساوی یک بر یک بسنده کنند. گل شالکه را زانه در دقیقه ۷۷ و گل اینگولشتات را لولز در دقیقه ۳۹ به ثمر رساندند.

  • اف ث کلن صفر - هوفن‌هایم صفر

دیدار تیم‌های اف ث کلن و هوفن‌هایم نیز از پیکارهایی بود که پس از ۹۰ دقیقه با تساوی خاتمه یافت. کلنی‌ها علیرغم برخورداری از امتیاز میزبانی نتوانستند آن طور که باید و شاید خطرآفرین باشند و به موقعیت‌های گلزنی دست یابند. تیم هوفن‌هایم در مقابل توانست از لحاظ دفاعی موفق عمل کند و مانع باز شدن دروازه‌اش شود. ناگفته نماند که هوفن‌هایم در این دیدار تحت هدایت هوب استیونس، سرمربی جدیدش وارد میدان شده بود.

  • اشتوتگارت ۲ - دارمشتات صفر

نخستین دیدار باقیمانده هفته ۱۱ بوندس‌لیگا بعد از ظهر یکشنبه (۱ نوامبر/ ۱۰آبان) میان تیم‌های اشتوتگارت و دارمشتات در حضور بیش از ۵۵ هزار تماشاگر برگزار شد. اشتوتگارتی‌ها در این مصاف پر جنب‌ و جوش کارآیی بیشتری از خود نشان داده و از موقعیت‌های به ‌دست ‌آمده بهتر استفاده کردند. این پیکار پس از ۹۰ دقیقه دوندگی با نتیجه ۲ بر صفر به سود اشتوتگارت خاتمه یافت که حال توانسته است، قعر جدول را ترک گوید.

  • هامبورگ یک - هانوفر ۲

پیکارهای هفته یازدهم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با دیدار هامبورگ مقابل هانوفر به پایان رسید. هامبورگی‌ها در نیمه نخست تیم برتر میدان بودند و در دقیقه ۶ با گل گرگوریچ از مهمان خود پیشی گرفتند. هانوفر در نیم ساعت پایانی این دیدار ورق را برگرداند و با ۲ گل بازی را به سود خود به پایان برد. گل پیروزی هانوفر را "سانه" در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند.

 

کد خبر 312322

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha