همنشهری‌آنلاین: بشار اسد ،رئیس جمهور سوریه گفت: از قدرت کنارگیری نمی کنم حتی اگر مجبور شوم تنها بمانم و به تنهایی به نبرد بپردازدم و تا نابودی کامل تروریسم در قدرت باقی خواهم ماند.

bashar assad

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی الدیار لبنان، بشار اسد، رئیس‌جمهور روسیه افزود:لازم باشد تفنگم را برخواهم داشت و تا آخرین لحظه از کشورم و نظام سوریه دفاع می‌کنم و تا آخرین تیر ترکشم می‌جنگم، من به خاطر تروریست‌ها و تکفیری‌ها از قدرت کنار نمی‌روم و نمی‌گذارم که آن‌ها بر سوریه حکم برانند.

او گفت: این شخص حقیر، وزیر خارجه سعودی که همیشه از کناره‌گیری بشار اسد از قدرت سخن می‌گوید تاریخ مرا و تاریخ سوریه را نمی‌داند.

بشار اسد تاکید کرد: حتی یک لحظه نیز از قدرت کناره‌گیری نخواهم کرد. من نمی‌پذیرم که رئیس‌جمهور، جمهوری عربی سوریه از قدرت کنار برود مگر به خواست مردم. و این امر نیز محقق نخواهد شد مگر پس از نابودی کامل تروریسم. در آن هنگام در صدد انتخابات پارلمانی بر خواهیم آمد و از ملت درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نظرخواهی می‌کنیم.

رئیس‌جمهور سوریه خاطرنشان کرد: من از همه کشورهایی که از سوریه حمایت می‌کنند و در راس آن ها از روسیه، ایران و سازمان حزب الله لبنان تشکر می‌کنم. با این همه چنانچه امر اقتضا کند خود به تنهایی از قصر الشعب، تا آخر به نبرد می پردازم و کنار نخواهم رفت.

کد خبر 312058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha