همشهری‌آنلاین: سرعت بالای یک دستگاه تریلی در آزادراه قزوین - کرج موجب برخورد حدود ۲۰۰ دستگاه خودرو شد. عامل این اتفاق تخطی یک تریلی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده بود

tasadof

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: این تریلی در ساعت 18 دیروز به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده، از مسیر خود در باند شمالی آزادراه منحرف و وارد باند جنوبی شد.

سرهنگ بهرام زینلی افزود: با ورود این تریلی به باند جنوبی در حوالی پادگان آموزشی شهید جوادنیا، حدود 200 دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

او اضافه کرد: پس از این برخوردها که به علت رعایت نکردن فاصله طولی رخ داد، ترافیک سنگینی به طول تقریبی 40 کیلومتر در باند جنوبی آزادراه قزوین_ کرج ایجاد شد که تا ساعت 24 ادامه داشت.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان نیز گفت: در این حادثه 28 نفر مصدوم شدند.

پیمان نامدار افزود: دو نفر از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند و بقیه به بیمارستان‌های شهید رجایی و رازی قزوین و بیمارستان آبیک انتقال یافتند.

رئیس پلیس راه استان قزوین همچنین از مرگ یک عابر پیاده 81 ساله به دلیل برخورد با یک دستگاه خودرو سمند در محور قزوین - زنجان نیز خبر داد.

به گفته سرهنگ زینلی در این حادثه که عصر دیروز به وقوع پیوست عابر پیاده به دلیل نقض ماده 4 قانون ایمنی راه‌ها مقصر بود‌ه‌است.

او به رانندگان توصیه کرد با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح معابر، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی را در حین رانندگی حفظ کنند.

کد خبر 311933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha