همشهری آنلاین: مسابقات تنیس زیر ١٣ سال غرب آسیا و آسیای میانه با نایب قهرمانی ایران در لبنان به پایان رسید.

Tennis Teams

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس زیر ۱۳ سال آسیا و آسیای میانه در بیروت لبنان برگزار شد و در نهایت تیم ایران موفق شد عنوان نايب قهرمانی را از آن خود کند .

در ادامه این بازی‌ها مهشاد شعیبی با جانا از اردن مسابقه داد و در نهایت موفق شد با نتیجه ( ۱-۴ و ۲-۴ ) حریف خود را از پیش رو برداشته و در جایگاه سوم بایستند. مهتا خانلو با نتیجه ( ۶-۱ ، ۲-۶ و ۵-۷ ) مقابل نور دیب از لبنان شکست خورد و بار دیگر عنوان نايب قهرمانی را از آن خود کرد و نیلوفر زینال‌پور عنوان یازدهمی بازی‌ها را به دست آورد.

در بخش پسران نیز ایران پس از کسب عنوان قهرمانی، در بخش انفرادی صاحب یک عنوان پنجمی از سوی سهراب دگمه‌چین شد و سیاوش شیردل در جایگاه ششم ایستاد.

به این ترتیب در پایان دو هفته مسابقه، ایران در مجموع پس از لبنان، میزبان بازی‌ها در جایگاه دوم ایستاد و اردن عنوان سوم را به خود اختصاص داد تا پرونده این دوره با نايب قهرمانی كشورمان به پایان برسد.

همچنین مهتا خانلو با کسب حدنصاب لازم جواز حضور در تیم غرب آسیا را به دست آورد.

یادآور می‌شود فرشاد صفتی به عنوان سرپرست و فرناز فصیحی و فرشید زیدی به عنوان مربی هدایت تنیسورهای کشورمان در این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

 

کد خبر 311452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha