همشسهری آنلاین: مسابقات قهرمان کشوری گلف در بخش بانوان با درخشش ورزشکاران برستان و تهران در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب به پایان رسید.

Golf

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در این دوره از مسابقات که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و با حضور 14 تیم از استان‌های سراسر کشور برگزار شد، تهرانی‌ها در کسب نتایج تیمی و انفرادی خوش درخشیدند و توانستند عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

در رده سنی جوانان و در بخش انفرادی، زهرا ویس کرمی، فاطمه رشنو و فاطمه قهرمانی از استان لرستان توانستند عناوین اول تا سوم را به دست آورند.

در کسب نتایج تیمی نیز لرستان اول شد، زنجان بر روی سکوی دوم ایستاد و تیم‌های مازندران و سمنان به عنوان سومی مشترک رسیدند.

در رقابت‌های بزرگسالان نازنین شهرکی از تهران بر روی سکوی نخست ایستاد، زیبا مردانی از لرستان دوم شد و آلاله آتین از تهران به عنوان سومی رسید.

در بخش تیمی نیز تهران بر روی سکوی نخست ایستاد، لرستان دوم شد و اصفهان عنوان سومی را از آن خود کرد.

این دوره از رقابت‌ها که با استقبال بی‌نظیر بانوان گلف‌باز سراسر کشور همراه بود، با حضور استان‌های تهران، لرستان، اصفهان، زنجان، سمنان، مازندران، گلستان، اردبیل، کرمان، البرز، مرکزی، قم، گیلان و خوزستان به مدت دو روز در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

 

کد خبر 311151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha