همشهری آنلاین: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش بیش از پیش به زبور دین و بصیرت، مزین گشته است.

سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در آستانه فرا رسیدن 24مهرماه، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر و تحول دربخش ها و قسمت های مختلف کشور، ارتش نیز ضمن اینکه می بایست خود را با این تحولات تطبیق می داد، به لحاظ درونی نیازمند تجدید نظرهایی از لحاظ ساختار فرهنگی و معنوی بود که باعث شد نهاد عقیدتی سیاسی با تدبیر دور اندیشانه حضرت امام خمینی (ره) متولد شود.

وی درادامه به تاکید رهبرمعظم انقلاب درباره خطر نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی نهادی جوشیده از متن انقلاب اسلامی است و این افتخار بزرگ را دارد که تحت فرمامین فرماندهی کل قوا به انجام مأموریت می پردازد و رشد و گسترش فرهنگ و ارزشهای اسلامی در ارتش را براساس معیارها دینی، تدابیر، رهنمودها و دستورالعمل های مقام معظم رهبری برعهده دارد.

آل هاشم همچنین ایستادگی و مقاومت را تنها راه دفع شر دشمنان برشمرد و افزود: عقیدتی سیاسی ارتش در ارتقا سطح معنوی، انقلابی و حماسی نیروها در قالب برنامه های فرهنگی و آموزشی و نیز گزینش کارکنان متدین برای خدمت در ارتش نقش مؤثری دارد.

به گفته وی، برای افزایش بصیریت دینی و سیاسی کارکنان آجا، برقراری ارتباط ارتش با مردم از طریق رسانه های ارتباط جمعی و نیز نمایش اقتدار ارتش در فضای رسانه ای برای معرفی بهتر فداکاری های ارتش در طول 36 سال گذشته، فعالیت های گسترده ای داشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز خوشنود و سربلندیم که به برکت مجاهدت های رزمندگان و فرماندهان ارتش ولایت مدار ایران اسلامی، لقب زیبا و ماندگار شجره طیبه به نشانی پرافتخار بر سینه این سرافرازان سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

آل هاشم اظهارکرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از همیشه با ارتقای آمادگی های معنوی و نظامی، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) آماده حراست ازمیهن اسلامی است.

وی افزود: امروز، علاوه بر اینکه تلاش ‏های مخلصانه کارکنان مومن عقیدتی سیاسی اعم از روحانیون و دیگر همکاران سخت کوش، افزایش توان روحی و رزمی ارتش حزب الله را به دنبال داشته و ارتش سرافرازمان با تکیه بر بنیه های اعتقادی فرماندهانی مومن و مخلص، تحت رهبری و فرماندهی های مدبرانه حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) آماده مقابله با هرگونه خیال خام تعرض به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ باید همگی تلاش کنیم جلوی نفوذ دشمن را در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و .... بگیریم.

کد خبر 310454

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha