چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته ملی پارالمپیک: مشکل زهرا نعمتی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک حل شد.

Zahra Neemati

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران در حاشیه مراسم روز پارالمپیک از حل شدن مشکل زهرا نعمتی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک خبر داد.

وی در این خصوص گفت: با زهرا نعمتی روز جمعه جلسه‌ای داشتم. او تا چند روز آینده به مسابقات انتخابی المپیک در تایلند اعزام می‌شود که اگر بتواند سهمیه این بازی‌ها را به دست آورد، افتخار بزرگی برای ایران است.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: برای این منظور به نعمتی مشاوره دادم که اگر سهمیه این بازی‌ها را به دست آورد تمرکزش را برای المپیک بگذارد، اما اگر بخواهد می‌تواند در مسابقات انتخابی پارالمپیک هم شرکت کند.

وي گفت: حضور نعمتی در این مسابقات باعث افتخار ما است و برای کشورمان نیز ارزشمند است که یک بانوی ایرانی بتواند در دو مسابقه المپیک و پارالمپیک شرکت کند.

خسروی وفا خاطرنشان کرد: نعمتی در میان هشت ورزشکار در اردوي تیراندازی با کمان بهترین ورزشکار ایران است و می‌تواند رکورد خوبی را در مسابقات المپیک نیز به ثبت برساند.

وی در پایان یادآور شد: با جلسه‌ای که با نعمتی برگزار کردیم مشکلی برای حضور وی در مسابقات انتخابی پارالمپیک وجود ندارد و می‌تواند بعد از پایان مسابقات انتخابی المپیک در تایلند، به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولين نیز ملحق شده و در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک شرکت کند.

کد خبر 310421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha