همشهری آنلاین: فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سرلشگر شهید حسین همدانی از فرماندهان نمونه دوران دفاع مقدس بوده و ارتباط صمیمی با اقشار مختلف داشت.

حسین همدانی

سردار سرتیپ سید محمد باقرزاد دوشنبه در حاشیه آیین بزرگداشت شهید سرلشگر حسین همدانی در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود پایان یافتن جنگ تحمیلی ارتباط صمیمی این شهید با بسیجیان مدافع انقلاب قطع نشد و این روش را به عنوان یک الگو در سوریه نیز تعمیم داد بگونه ای که آنها با بهره گیری از این شیوه به موفقیتهایی دست یافتند.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: امیدوارم همه قدردان شخصیت این شهید بزگوار باشند چون خدمات بی شماری در حوزه های مختلف برای استان همدان کرده است.

سردار باقرزاده تدوبن تاریخ جنگ استان، پیگیری و تلاش برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در همدان و انجام فعالیت های فرهنگی را از جمله اقدامات ارزشمند سردار سرلشگر همدانی برشمرد و او را همانند پدری دلسوز برای بسیجیان دانست.

سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر پنجشنبه هفته گذشته در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

پیکر شهید همدانی به علت علاقه وی به مرحوم آیت الله موسوی امام جمعه سابق همدان امروز در زادگاهش تشییع و در جوار قبر این بزرگوار به خاک سپرده شد.

استان همدان بیش از هشت هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است.

کد خبر 310377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha