«بعد از اینکه همسرم به من خیانت کرد و جدا شدیم، از زن‌ها نفرت پیدا کردم.»

متهم

اين انگيزه مرد جواني است كه به اتهام ربودن و آزار و اذيت دختري 28 ساله دستگير شده است.تحقيقات پليس براي دستگيري اين مرد 21شهريور‌ماه آغاز شد. دختر 28ساله كه در دام متهم گرفتار شده بود به مأموران گفت: چند روز پيش براي خريد موبايل به فروشگاهي در مركز پايتخت رفتم. آن روز يكي از كاركنان آنجا به نام مهرداد شماره موبايلش را در اختيار من قرار داد و گفت:

چنانچه سؤالي يا مشكلي براي نصب اپليكيشن داشتي با من تماس بگير. من هم شماره‌اش را يادداشت كردم و فرداي آن روز وقتي متوجه شدم كه شماره سريال گوشي با شماره‌اي كه روي كارتن آن بود متفاوت است با مهرداد تماس گرفتم و او را در جريان قرار دادم. مهرداد گفت كه خارج از مغازه است و از من خواست تا همراه او به فروشگاه بروم تا موبايلم را تعويض كند.

دختر جوان ادامه داد: غروب بود كه با مهرداد در يكي از خيابان‌هاي مركز تهران قرار گذاشتم تا با هم به فروشگاه برويم. وقتي سوار ماشينش شدم ديدم كه مسير را اشتباهي رفت و وقتي به او اعتراض كردم ناگهان چاقويي از داخل داشبورد برداشت و روي كمرم گذاشت.

او تهديد كرد كه اگر حرفي بزنم مرا مي‌كشد. خيلي ترسيده بودم. پسر جوان از داخل كوچه‌هاي خلوت مي‌رفت كه من اصلا متوجه نشدم از چه مسيري مي‌رود. او مرتب با چاقو به پاهايم مي‌زد و مي‌گفت چشمانت را ببند و فقط سكوت كن. او بعد از لحظاتي گشتن در خيابان‌ها وارد پاركينگ ساختماني شد و با تهديد چاقو مرا به داخل آپارتمان برد.

به‌نظرم مشروبات الكلي يا مواد مصرف كرده بود چون اصلا حالت عادي نداشت و من واقعا وحشت كرده بودم. او با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. دقايقي بعد با يكي از دوستانش تماس گرفت و او را هم به خانه‌اش دعوت كرد. دوست او هم پس از ورود به خانه با تهديد مرا مورد آزار قرار داد و اين در حالي بود كه من التماس مي‌كردم رهايم كنند. اما مهرداد با تهديد مي‌گفت از من فيلم تهيه كرده و اگر سرو صدا يا شكايت كنم آن را پخش كرده و آبرويم را مي‌برد. آنها پس از 2 ساعت كه آنجا زنداني بودم مرا با تهديد چاقو سوار ماشين كرده و به خياباني خلوت بردند و در آنجا رهايم كردند.

  • دستگيري

با اين شكايت، تيمي از مأموران پليس آگاهي با دستور قاضي ايلخاني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند. كارآگاهان در رديابي‌ها توانستند مخفيگاه مهرداد را شناسايي كنند و وي روز دوشنبه دستگير شد.

او روز گذشته براي بازجويي به دادسراي جنايي تهران منتقل اما منكر آدم ربايي و آزار و اذيت شد. وي در بازجويي‌ها گفت: 3سال پيش همسرم را طلاق دادم چون به من خيانت كرده بود. از آن روز به بعد زند‌گي‌ام دگرگون شد و از همه زن‌ها تنفر داشتم. اما هرگز اتهام آدم ربايي و آزار و اذيت شاكي را قبول ندارم.

من با وعده ازدواج با زنان ارتباط برقرار كرده و پس از سوءاستفاده از آنها، رهايشان مي‌كردم. با شاكي نيز از مدتي قبل آشنا شدم و حالا كه ديده من حاضر نيستم با او ازدواج كنم از من شكايت كرده و اتهام آدم‌ربايي و آزار و اذيت به من زده است. او آن روز با پاي خودش به خانه من آمد و هيچ زور و اجباري در كار نبود.

دختر جوان با شنيدن ادعاهاي متهم با عصبانيت فرياد زد كه اين پسر جوان دروغ مي‌گويد و براي فرار از اتهام آدم‌ربايي و آزار و اذيت، اين ادعا را مطرح كرده است. او همچنين گفت كه مي‌تواند ادعاي خودش را اثبات كند. به گزارش همشهري، هم‌اكنون براي متهم پرونده قرار قانوني صادر شده و تحقيق در اين پرونده ادامه دارد تا ابعاد پنهان آن آشكار شود.

کد خبر 310265

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha