شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: برای اینکه بتوانید لحظات بازی شادتر و مفرح‌تری برای کودکان و نوجوانان و یا حتی بزرگسالان ایجاد کنید، بازی راکت بال گزینه مناسبی برای رسیدن به این هدف است.

بازی جالب و جدید راکت بال مجازی!

به گزارش هم آگاه، راکت بال ورزشی است شبیه اسکواش که داخل فضای داخلی با درهای بسته و استفاده از راکت و یک توپ توخالی پلاستیکی انجام می‌شود در این بازی بر خلاف بدمینتون و یا تنیس هیچ توری برای جدا کردن زمین وجود ندارد.

با الهام از این بازی، Fotorama Blaster Ball راکت بال بین کهکشانی را معرفی می‌کند ـ ورزشی برای آینده. این فعالیت، بازیکنان را بوسیله بازی با یک «توپ نور» شبیه سازی شده بر روی انگشتان پای خود نگه می‌دارد.

این وسیله از یک کنسول و دو راکت تشکیل شده است که کنسول بازی یک «توپ نورانی» را بر روی سقف و یا دیوارهای یک اتاق تاریک ایجاد می‌کند و به بازیکنان یا رقبا این فرصت را می‌دهد تا با راکت‌های بین کهکشانی خود به آن ضربه بزنند. ضربه به توپ‌ها آنها را بین رقبا به سمت جلو و عقب به پرواز درمی‎‌آورد.

نمره هر بازیکن توسط خود کنسول ثبت و پیگیری می‌شود و اولین فری که به امتیاز 11 دست یابد برنده بازی می‌شود. این بازی می‌تواند به صورت یک نفره و در رقابت با کامپیوتر و یا دو نفره با یکی از دوستان و یا افراد خانواده انجام شود.

اگر بخواهید با چالش‌های بیشتری در هنگام بازی مواجه شوید، بازی راکت بال مجازی دارای سطح‌های دشواری متفاوتی است که بسته به مهارت خود می‌توانید سطح مورد نظر را انتخاب کنید. این بازی برای افراد سنین 6 سال به بالا طراحی شده است.

کد خبر 310045

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha