همشهری آنلاین: تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام مردان با مشخص شدن نفرات برتر صبح روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه در دریاچه آزادی برگزار شد.

قایقرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام با حضور بیش از 60 قایقران از 10 استان در دریاچه آزادی برگزار شد.

این تست در مواد کایاک تک نفره و کانوی تک نفره 1000 و 200 متر در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان انجام شد.

پس از برگزاری مسابقات در دور مقدماتی و فینال چهره نفرات برتر مشخص شد.

در کایاک یک نفره 1000 متر جوانان، علیرضا فرمانده از گیلان، مسعود شاهپوری از تهران و پوریا شریفی از تهران در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کانوی یک نفره 1000 متر جوانان، نبی رضایی از مازندران، دانیال آقابزرگی از همدان و یاسین قمری از همدان اول تا سوم شدند.

در کایاک یک نفره 1000 متر بزرگسالان بابک دربان از تهران، صادق زمانی از گیلان و اروند درویش از مازندران مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کانوی یک نفره 1000 متر بزرگسالان، کیا اسکندانی از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه و امید فاتحی از کردستان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک یک نفره 200 متر جوانان، سپهر ساعتچی، مهران نوری و امیرحسین غریب هر سه از گیلان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در کانوی یک نفره 200 متر جوانان، نبی رضایی از مازندران، یاسین قمری از همدان و دانیال آقابزرگی از همدان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک یک نفره 200 متر بزرگسالان، علیرضا علیمحمدی از تهران، علیرضا جهان‌نما از تهران و هادی جعفری از کرمانشاه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کانوی یک نفره 200 متر بزرگسالان، علی اجاقی از کرمانشاه، محمد نوری از تهران و علی الماسی از همدان اول تا سوم شدند.

کد خبر 309575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha