همشهری آنلاین: تیم دانشگاه آزاد که به نمایندگی از ایران در تورنمنت بین‎المللی شمشیربازی تایلند شرکت کرده است، در اسلحه فلوره مردان نایب قهرمان و در اسلحه اپه و سابر دختران نیز به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز شد.

Fencing Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، تورنمنت بین‌المللی شمشیربازی تایلند روز سه‌شنبه (7 مهر) با آغاز دیدارهای تیمی در هر دو بخش مردان و زنان پیگیری شد.

در این بخش از مسابقات، نمایندگان دانشگاه آزاد ایران در اسلحه فلوره مردان و همچنین در دو اسلحه سابر و اپه دختران به مصاف حریفان خود رفتند.

• تیم اسلحه فلوره مردان نایب قهرمان شد

علیرضا ادهمی، شروین طلوعی و شهاب شمس ترکیب تیم اسلحه فلوره مردان را تشکیل مي‌دادند كه در میان ۱۰ تیم شرکت‌کننده به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

این تیم در نخستین دیدار خود و برای ورود به جمع ۴ تیم برتر مقابل تایلند ب به برتری ۴۵ بر ۲۰ دست یافت، سپس با شکست دادن ۴۵ بر ۴۰ تایلند الف راهی فینال شد، اما در دیدار نهایی مقابل کره با نتیجه ۴۵ بر ۳۰ شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

• عنوان سومی دختران شمشیرباز در اسلحه سابر

رقابت‌های تیمی اسلحه سابر دختران با حضور ۷ تیم برگزار شد. در این بخش تيم سابر دختران دانشگاه آزاد ابتدا مقابل تایلند ب به برتری دست یافت، اما در جمع ۴ تیم برتر مقابل تایلند الف متحمل شکست شده و به عنوان سوم بسنده کرد. در این بخش از مسابقات تیم‌های کره جنوبی و تایلند الف به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.

• قهرمانی دانشگاه آزاد در اسلحه اپه دختران

پيكارهای تیمی اسلحه اپه دختران نيز با حضور ۱۰ تيم برگزار شد. تیم دانشگاه آزاد ایران با ترکیب مهسا پوررحمتی، اعظم بختی و سکینه نوری در این بخش مقابل تایلند ب ۴۵ بر ۳۰ پیروز شد، سپس با برتری ۴۵ بر ۲۳ مقابل تایلند الف راهی فینال شد.

در دیدار نهایی نیز تیم اسلحه اپه بانوان مقابل تایلند پیروز شد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

کد خبر 308943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha