همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران بعد از تجربه شکست مقابل فیلیپین، با یک برد پرامتیاز مقابل فلسطین به شرایط عادی بازگشت.

Hamed Haddadi

به گزارش سايت رسمي فدراسيون بسكتبال، تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین روز مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، بار دیگر در ساعات اولیه صبح مجبور به بازی شد.

ایران از ساعت 9:30 دقیقه صبح سه‌شنبه (7 مهر) به مصاف شگفتی‌ساز روز اول مسابقات رفت.

بائرمان، سرمربی ایران برای دیدار مقابل فلسطین یک تغییر نسبت به ترکیب اولیه بازي با فيليپين ایجاد کرد. وی حامد آفاق را به جای سعید داورپناه به زمین مسابقه فرستاد.

ترکیب اولیه ایران: مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی

تیم فلسطین برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها، نیاز به پیروزی مقابل ایران داشت. فلسطینی‌ها به همین دلیل با تمام توان در این بازی به میدان آمدند.

کار ایران با پرتاب 3 امتیازی حامد آفاق شروع شد. پرتاب 3 امتیازی ابو شماله و 4 امتیاز پیاپی عماد قحوش هم آغاز کار فلسطینی‌ها بود.

بازیکنان شوتزن فلسطین در 3 بازی اول جام ملت‌ها حریفان خود را آزار داده بودند. بازیکنان ایران هم با توجه به این موضوع، مواظب حرکات این بازیکنان بودند.

فلسطین در اواسط کوارتر برای دقیقه‌ای هم از ایران پیش افتاد؛ اما کوارتر اول با نتیجه 17 بر 14 به نفع ایران تمام شد.

مهدی کامرانی و جواد داوری در کوارتر اول هر کدام 5 امتیاز به دست آوردند.

تیم فلسطین تا دقایقی از کوارتر دوم هم مقابل ایران ایستاد؛ اما تا پایان نیمه اول، اختلافی 20 امتیازی در بازی ایجاد شد. فلسطین در کوارتر دوم تنها 6 امتیاز به دست آورد و ایران با برتری 43 بر 20 در پایان نیمه اول به رختکن رفت.

کامرانی، کاردوست و ساهاکیان هر کدام 7 امتیاز در نیمه اول به دست آوردند. ساهاکیان 7 ریباند هم در این نیمه داشت. حامد حدادی با 4 امتیاز و 8 ریباند، بهترین ریباندر نیمه اول بود.

بازیکنان فلسطین تا سه دقیقه و نیم بعد از شروع نیمه دوم در امتیازآوری متوقف شدند و در مجموع کوارتر مقابل دفاع ایران موفق نبودند.

ایران کوارتر سوم را با نتیجه 28 بر 11 برد.

اختلاف دو تیم تا پایان کوارتر سوم به 40 امتیاز رسید و بائرمان از دقایق آخر کوارتر سوم ترجیح داد به بازیکنان اصلی تیم استراحت دهد.

یکی از بازیکنان فلسطین به نام یوسف هم در این کوارتر به خاطر آسیب‌دیدگی بیرون از زمین ماند.

بازي در نهايت با نتیجه 94 بر 48 به سود ایران خاتمه يافت.

 

کد خبر 308822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha