مرد شیاد با ارائه چک تضمینی جعلی خودرویی لوکس را از چنگ صاحبش درآورد و آن را زیر قیمت به شخص دیگری فروخت.

متهم

چندي قبل مردي به كلانتري136 فرجام رفت و از مردي ناشناس به اتهام كلاهبرداري 130ميليون توماني شكايت كرد. او گفت: چند روز قبل در يكي از روزنامه‌ها براي فروش خودروام آگهي دادم و مردي حدود 40ساله با من تماس گرفت و بعد از بازديد خودروام با هم به توافق رسيديم. او چكي تضميني به مبلغ 130ميليون تومان به من داد و من هم خودرو را با همه مداركش به وي تحويل دادم.

شاكي ادامه داد: يك روز بعد وقتي چك تضميني را به بانك بردم فهميدم چك تضميني جعلي است. به‌دنبال اظهارات شاكي داديار ششم دادسراي ناحيه 4دستور توقيف خودروي فروخته‌شده را صادر كرد. هنوز زمان زيادي از آغاز تحقيقات در اين‌باره نگذشته بود كه مأموران پليس آگاهي خودروي مالباخته را در جنوب غرب تهران توقيف و راننده آن را بازداشت كردند.

وقتي اين مرد درخصوص خودروي مسروقه بازخواست شد، گفت: چند روز قبل آن را در يك نمايشگاه خودرو واقع در منطقه اسلامشهر به مبلغ 90ميليون تومان خريدم. تحقيقات اوليه پليس صحت اظهارات اين مرد را تأييد مي‌كرد. در چنين شرايطي با چهره‌نگاري و استفاده از بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار مردي سابقه‌دار به نام عليرضا كه پيش از اين به اتهام جعل اسكناس و اوراق بهادار دستگير شده بود شناسايي شد.

بررسي‌ها حاكي از آن بود كه او آخرين مرتبه در اواخر سال گذشته از زندان آزاد شده است. سرهنگ محمدرضا ذاكراستقامتي، معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري با اعلام اين خبر از صدور مجوز انتشار تصوير بدون پوشش متهم خبر داد و از شهرونداني كه اطلاعاتي از متهم در اختيار دارند خواست با شماره تلفن 51055513تماس‌بگيرند.

کد خبر 308772

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha