خودروهای شخصی که با هدف سوارکردن مسافر یا هر دلیل دیگری وارد پایانه‌های تاکسیرانی شوند، علاوه بر جریمه ۵۰هزار تومانی یک نمره منفی در گواهینامه دریافت می‌کنند.

به گفته ميثم مظفر، مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران، از ابتداي مهر سال94 ورود خودروهاي شخصي به پايانه‌هاي تاكسيراني براساس قانون تخلف محسوب مي‌شود و براي راننده خاطي 50هزار تومان جريمه اعمال مي‌شود. مظفر با بيان اينكه اين قانون از ابتداي مهر در 40پايانه تاكسيراني شهر تهران اجرا مي‌شود، تصريح كرد:

اين پايانه‌ها مجهز به دوربين‌ها و آنتن‌هايي هستند كه به محض ورود پلاك‌هايي به غير از پلاك تاكسي آنها را ثبت و از اين طريق علاوه بر ثبت در مركز كنترل و نظارت هوشمند تاكسيراني، در سيستم راهور نيز ثبت و جريمه براي راننده اعمال مي‌شود. اين در حالي است كه اين تخلف در گواهينامه رانندگان متخلف به‌عنوان نمره منفي نيز درج مي‌شود.

به گفته مظفر به‌زودي و با نصب دوربين‌هاي ثبت تخلف در 8پايانه باقي مانده سازمان تاكسيراني ورود به اين پايانه‌ها نيز ثبت و ورود خودروهاي شخصي به پايانه‌ها كنترل مي‌شود. وي افزود: ‌‌ اين اقدام پليس راهور و اختصاص كد تخلفاتي براي ورود خودروهاي شخصي به پايانه‌هاي تاكسي گامي رو به جلو براي حل اين معضل است.

کد خبر 308534

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha