سرمربی احسان روزبهانی در رقابت‌های بوکس APB، گفت: مسئولان باید قدر روزبهانی را بدانند و فراموش نکنند که او دارنده عنوان قهرمانی جهان است و نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد.

بوکس-روزبهانی

اين سخنان بعد از آن مطرح شده است كه فدراسيون بوكس در اقدامي عجيب و غيرقابل پيش‌بيني در روز مسابقه روزبهاني از وي به دادگاه شكايت كرده‌اند؛ مسئله‌اي كه تأثير بسياري در روحيه اين ورزشكار المپيكي كشورمان داشته است. اكبر احدي با بيان اينكه روزبهاني از نظر شرايط روحي دچار مشكل شده بود، گفت: احسان روزبهاني ماه‌هاست كه به رقابت‌هاي مهمي اعزام نشده و به‌دليل بي‌توجهي‌ها از نظر روحي شرايط مناسبي ندارد. همين عدم‌آمادگي از نظر روحي سبب شده كه از نظر جسمي نيز دچار مشكل شود. احدي افزود: احسان روزبهاني به‌عنوان قهرمان جهان پا به رقابت‌هاي بوكس APB گذاشته بود. شايد برخي نمي‌دانند كه او دارنده چه عنواني است و تصور مي‌كنند كه او در يك ر‌قا‌بت معمولي حضور يافته و به‌عنوان قهرماني دست يافته است.‌اي كاش مسئولان ورزش ايران آنجا بودند و مي‌ديدند كه با چه احترامي از احسان روزبهاني استقبال شد و چقدر به او در اين مسابقات توجه شد.

سرمربي احسان روزبهاني در رقابت‌هاي بوكس APB با بيان اينكه حريف فرانسوي از آمادگي بالايي برخوردار بود، گفت: احسان پيش از اين موفق شده بود حريفش را شكست دهد، اما با توجه به اينكه حريفش در كوران مسابقات بود، از آمادگي بيشتري نسبت به روزبهاني برخوردار بود. واقعيت اين است كه حريف فرانسوي احسان از امكانات بيشتري برخوردار بود و در شرايط مطلوب‌تري قرار داشت. او در بخش ديگري از اين گفت‌و‌گو با بيان اينكه بايد كار خود را براي رسيدن به موفقيت در المپيك از همين فردا آغاز كنيم، گفت: ما بلافاصله تمرينات خود را به‌صورت جدي آغاز مي‌كنيم و دوباره براي رسيدن به‌عنوان كمربند قهرماني تلاش خواهيم كرد. احدي كه با ايسنا گفت‌وگو مي‌كرد، ادامه داد: احسان با تمام وجود در رقابت‌هاي مختلف حضور پيدا مي‌كند و براي بالا بردن پرچم ايران از جان مايه مي‌گذارد. اگر اين بوكسور را بعد از ر‌قا‌بت با حريف فرانسوي‌اش مي‌ديديد، دلتان به حال او مي‌سوخت. او چنان دچار مصدوميت شده بود كه صورتش به كلي تغيير كرده و دچار مشكلات جدي شده بود. اميدوارم مسئولان قدر اين بوكسور ايران را بدانند و از او حمايت كنند»

کد خبر 308116

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha