یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
۰ نفر

۴بازی بدون برد مقابل راه‌آهن، پدیده، استقلال خوزستان و سپاهان، فشار مخالفان تونی اولیویرا را به اوج رسانده و آنها منتظرند درصورت شکست تراکتورسازی در بازی امروز و حذف از جام حذفی، پروژه برکناری او را کلید بزنند.

امیر قلعه نویی

در حال حاضر يك مربي بومي و يك مربي تهراني، گزينه‌هاي اصلي جانشيني توني هستند. طرفداران توني هم قصد دارند براي بازي با صبا به قم سفر كنند و حامي مربي محبوب‌شان باشند. برد مقابل صبا، تراكتورسازي را به مرحله يك‌چهارم نهايي جام حذفي مي‌رساند و فعلا توني را از زير فشار خارج مي‌كند. با توجه به سكوهاي هميشه خالي يادگار امام قم، طرفداران تراكتور مي‌توانند در اين بازي برتري مطلقي نسبت به هواداران حريف داشته باشند. تيم توني حتي با عبور از صبا، بايد در ليگ برتر هم نتيجه بگيرد، اين در حالي است كه تراكتورسازي با ستاره‌هايش هنوز در ليگ نتايج خوبي نگرفته و دور از كورس قهرماني است. اين روزها شايعه حضور امير قلعه‌نويي در تراكتورسازي مطرح است و اين موضوع از چند هفته پيش كليد خورد. البته مسئولان تراكتورسازي در اين مدت، شايعه حضور قلعه‌نويي در تراكتورسازي را تكذيب كردند ولي ادامه نتايج ضعيف اين تيم، قطعا فشارها را روي توني بيشتر خواهد كرد تا شايد اين مربي حتي تا مرز اخراج هم پيش برود.

قلعه‌نويي تراكتورسازي را با نايب قهرماني ترك كرد، او البته در تبريز مخالفان خاص خودش را هم دارد و بايد ديد درصورت جدي‌شدن اين موضوع، هواداران تراكتورسازي چه واكنشي درخصوص اخراج اين مربي پرتغالي و احتمال حضور قلعه‌نويي خواهند داشت. روز گذشته اما مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي تبريز، خبر مذاكره با قلعه‌نويي را تكذيب كرد. كاظم شهرياري درباره شايعه آماده‌باش باشگاه تراكتورسازي به قلعه‌نويي براي جانشيني توني اوليويرا، گفت: اين خبر را كاملاً تكذيب مي‌كنم و هيچ آماده‌باشي به هيچ‌كدام از مربيان نداده‌ايم. حمايت كامل از اوليويرا در باشگاه تراكتورسازي وجود دارد و افرادي كه اين شايعه را مي‌سازند مي‌خواهند در آستانه مسابقه حساس مقابل صباي قم آرامش تيم را به هم بزنند. هر چند تراكتورسازي فعلا موضع حمايتي نسبت به توني دارد ولي بايد ديد در آينده‌اي نزديك چه اتفاقاتي رقم خواهد خورد. البته نبايد فراموش كرد كه توني در تبريز محبوبيت خاصي دارد و كنار گذاشتن اين مربي اتفاق ساده‌اي نيست.

کد خبر 307870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha