مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۲۱ اثر از ۱۰ هنرمند ایرانی به‌نمایش گذاشته می‌شود. در نمایشگاه «چه فکر می‌کنند زنان نقاش» تعدادی از بانوان هنرمند ایرانی گرد هم آمده‌اند تا آثار هنری خود را به‌نمایش بگذارند.

نقاشی

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه نقاشي که نمایشگاه‌گردانی آن برعهده مجید احمدی است، تمرکز به جای خود آثار، روی تفکرات بانوان جوان نقاش است.

آثار این نمایشگاه از میان 40 هنرمند و نزدیک به 100 اثر، 20 تابلو از 10 هنرمند جوان انتخاب شده‌اند. در این نمایشگاه برخلاف بیشتر نمایشگاه‌هایی که به آثار توجه می‌شود، به ذهنیات این 10 بانوی جوان نقاش ایران توجه شده و به‌نوعی خواسته است نشان دهد دغدغه جامعه هنری ایران، بخصوص بانوان هنرمند به چه چیزی معطوف است.

در این نمایشگاه آثاری از فرناز قرایی، الهام سروش‌نیا، صدیقه فخراییان، کیانا عبدالله‌خانی، مریم نوری، فریبا میرسعیدی، نشاط فروتن، نگار فروتن، مریم فلاحی و سپیده نژادستاری روی دیوار خواهد رفت.

این نمایشگاه از 26 شهریور تا هشتم مهرماه از ساعت 15 تا 20 در کافه - گالری «مارکف» به نشانی خیابان شریعتی، انتهای خیابان مطهری، باغ - موزه زندان قصر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 307541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha