چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرمندان عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران، ۲۷ شهریور در خانه هنرمندان ایران گشایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، کمیته نمایشگاه‌های انجمن هنرمندان نقاش ایران، نمایشگاهی را شامل آثار هنرمندان عضو وابسته و پیوسته که در سال‌های 1390 تا 1394 عضو این انجمن شده‌اند، در نگارخانه‌های استاد ممیز، میرمیران، بهار، تابستان، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

در این نمایشگاه که به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت، هر هنرمند می‌تواند دو اثر با موضوع، تکنیک و ابعاد آزاد ارائه کند. البته این آثار باید به دو سال اخیر متعلق باشند.

به گفته‌ی برگزارکنندگان نمایشگاه، این گردهمایی نوعی بررسی روی آثار اخیر این گروه از هنرمندان عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران به‌شمار می‌آید. این انجمن در نظر دارد تا در ادامه این سلسله از نمایشگاه‌ها، نمایشگاهی نیز از اعضایی که بین سال‌های 1386 تا 1390 عضو شده‌اند، برگزار کند.

بین اعضای سال‌های 1390 تا 1394 اسامی هنرمندان پیشکسوت نیز در کنار جوان‌تر‌ها به‌چشم می‌خورد.

این نمایشگاه گروهی نقاشی تا 5 مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن و خرید این آثار هر روز از ساعت 14 تا 21 به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

کد خبر 307530

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha