پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: باواریا یا بایرن (Bayern) آلمانی، بزرگترین ایالت کشور آلمان و یکی از زیباترین شهرهای دنیا است که تمام بخش‌های جنوب شرقی یعنی در حدود ۲۰ درصد مساحت این کشور را تشکیل می‌دهد.

باواریا شهر زیبایی‌ها

به لحاظ تاریخی در شمال این ایالت فرزندان فرانک، جنوب شرقی ساکنان قدیمی باواریا و در جنوب غربی افرادی از تبار Bavarian-Swabian ساکن هستند.

به گزارش هم‌آگاه، اکثریت ساکنان باواریا هنوز در شهرهای کوچک زندگی می‌کنند و فقط حدود یک پنجم در شهرهای بیش از 100 هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند.

کوه‌های آلپ، جنگل‌ها، مراتع سرسبز، دریاچه‌های کوهستانی و رودخانه‌های پرآب، محیط طبیعی بسیار زیبایی برای این ایالت فراهم کرده‌اند.

باواریا شهر زیبایی‌ها

مهمترین آبراه در این شهر، رودخانه Main است که همانند بامبرگ قابل کشتیرانی است واز جمله دریاچه‌های زیبا و پرجاذبه آن می‌توان به Chiemsee، Starnberger See و Tegernsee اشاره کرد.

باواریا به خوبی زیرساخت‌ها و شبکه ریلی و جاده‌ای خود را توسعه داده و فرودگاه‌های اصلی نزدیک شهرهای مونیخ و نورنبرگ واقع شده‌اند. توریسم در این شهر بسیار مهم است به ویژه در رشته کوه‌های الپ باواریا و بخش‌هایی که توسط پارک جنگلی ملی باورایا و پارک ملی Berchtesgaden حفاظت می‌شود.

کد خبر 306741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha