چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از وقوع باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی در برخی مناطق جنوب غرب کشور و باران شدید در شش استان خبر داد.

باران

احد وظیفه در گفتگو با مهر گفت: بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد که امروز ( 18 شهريور) در برخی مناطق غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، فردا در شمال غرب و غرب کشور از ناپایداری کاسته می‌شود اما بعدازظهر این روز در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب و دامنه‌های جنوبی البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. روز جمعه نیز در جنوب، دامنه زاگرس جنوبی و مرکزی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای پنج‌شنبه و جمعه در شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر و در بعدازظهر رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست و بر شدت وزش باد در شرق کشور، بویژه منطقه زابل، افزوده می‌شود.

وظیفه تصریح کرد: امروز در برخی مناطق جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز شدت بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان، غرب فارس، ارتفاعات کرمانشاه و شرق لرستان خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق، درپاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک است. با بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز به ۳۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 306709

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha