دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
۰ نفر

رازگشایی درخصوص جسدی که در میان شعله‌های آتش در حال سوختن بود، از سوی کارآگاهان جنایی شروع شده است.

بامداد ديروز كارگران كارگاه توليدي پوشاك با ديدن شعله‌هاي آتش در زمين بايري با آتش‌نشاني تماس گرفتند. پس از اطفاي حريق جسد سوخته پسرجواني كه در ميان ضايعات و انبوهي از زباله‌ها در حال سوختن بود كشف شد. موضوع به پليس و قاضي منافي‌آذر، كشيك جنايي تهران اطلاع داده و تحقيقات شروع شد.

جسد سوخته متعلق به جوان 25ساله‌اي بود كه در كارگاه توليدي پوشاك كار مي‌كرد و شب‌ها در آنجا مي‌خوابيد و پاهايش به‌وسيله سيم فلزي بسته شده بود. از سويي به‌نظر مي‌رسيد كه او را در جاي ديگري كشته و پس از آن جسدش را لاي پتو پيچيده و به آنجا انتقال داده بودند تا در ميان زباله‌ها به آتش بكشند. يكي از بستگان قرباني كه در محل كشف جسد حضور داشت به مأموران گفت: با مقتول از شهرستان به تهران آمده بوديم و در كارگاه كار مي‌كرديم. او شب حادثه با يكي از كارگران ديگر قرار داشت تا با هم شام بخورند و بعد از آن ديگر خبري از او نداشتم.

به گزارش همشهري، در اين پرونده 7مظنون كه از كارگران كارگاه پوشاك بودند بازداشت شدند كه ديروز پس از بازجويي‌هاي قضايي 4نفر آزاد شدند و 3نفر ديگر با قرار قانوني روانه بازداشتگاه شدند. اين در حالي است كه قاضي دستور بازبيني تصاوير دوبين‌هاي مداربسته كارگاه و علت اصلي مرگ قرباني را صادر كرده است تا راز اين معماي جنايي فاش شود.

کد خبر 306449

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha