دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

با دستگیری ۳ سارق خشن که دست به ۵ جنایت سریالی در مسیر ارومیه به بندرلنگه زده بودند، پلیس برای کشف دیگر جرایم احتمالی آنها از مردم کمک خواست.

متهمان

اين 3جوان كه همگي سابقه‌دار هستند، اواسط مردادماه تصميم گرفتند براي پيدا كردن كار از اروميه راهي بندرلنگه شوند. آنها اما در طول سفر براي به‌دست آوردن پول به‌عنوان مسافر سوار خودرو مي‌شدند و با تهديد دست به سرقت از راننده مي‌زدند و درصورت مقاومت، او را به قتل مي‌رساندند. متهمان نخستين جنايت را پيش از رسيدن به بندرلنگه و در شهرستان نايين مرتكب شدند. آنها پس از قتل راننده مسافركش، اموالش را دزديدند و فرار كردند. متهمان وقتي به بندرلنگه رسيدند، جواني افغاني را تنها به اين دليل كه اجازه نداده بود آنها وارد ساختماني در آنجا شوند، به قتل رساندند و جسدش را سوزاندند.

سپس پيمانكار ساختماني را براي سرقت يك ميليون تومان قرباني جنايت كردند و پس از آن به اروميه بازگشتند و در اين شهر نيز 2مسافركش را به‌خاطر سرقت پول‌هايشان به قتل رساندند تا اينكه دستگير شدند. هر چند متهمان مدعي شده‌اند كه در مدت كمتر از 20روز 5نفر را به قتل رسانده‌اند اما بازپرس پرونده و پليس از شاكيان احتمالي خواسته‌اند چنانچه‌ كسي از اين جنايتكاران شكايت دارد به شعبه‌ دوم بازپرسي در دادسراي اروميه يا اداره آگاهي اين شهر و يا پليس آگاهي محل اقامت خود مراجعه كند.

کد خبر 306447

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha