سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

گروه اقتصادی: روزنامه همشهری در راستای تسهیل اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات خود و حرکت به سوی تجارت الکترونیک پایگاه اینترنتی نیازمندی‌های همشهری را راه اندازی کرد.

این اقدام با توجه به جامعیت نیازمندی‌های روزنامه که همه روزه در موضوعات مختلف و با فراوانی حدود ۱۵‌هزار آگهی در روز، نیاز بخش وسیعی از اقشار گوناگون جامعه را پاسخ می‌گوید و فراگیرکردن این پوشش، انجام شده است.

باوجود حجم و پوشش وسیع روزنامه همشهری، نیازمندی‌های همشهری به دلیل هزینه‌های گزاف کاغذ و چاپ، امکان ارسال به سراسر کشور و خارج از کشور را ندارد و تنها در تهران توزیع می‌شود.

برای حل این مشکل و بهره‌گیری از دستاوردهای خدمات مجازی در شبکه اینترنت که امکان دسترسی بیشتر و سریع‌تر صاحبان حرفه و مشاغل گوناگون به بازار کالا و خدمات را فراهم می‌کند، پایگاه اینترنتی نیازمندی‌های همشهری به نشانی www.rahnama.com در تیرماه سال ۱۳۸۶ راه‌اندازی شده است.

این پایگاه مجازی در مرحله نخست، امکان نمایش آگهی‌های روزانه نیازمندی‌های همشهری را برای متقاضیان در اقصی نقاط کشور و خارج کشور از ساعت ۶ بامداد هر روز به وقت تهران به مدت ۲۴ ساعت فراهم می‌کند.

این پایگاه در مراحل بعد با خدمات بیشتر و وسیع‌تر توسعه یافته و خدمات متنوعی را به متقاضیان عرضه خواهد کرد.

وی براساس طرح جامعی که در این زمینه تهیه شده است علاوه بر نمایش آگهی‌ها، در آینده امکان سفارش آگهی و خدمات تجارت الکترونیک نیز از این طریق ممکن می‌شود.

در مراحل بعد، این پایگاه به یک مرکز گسترده برای تجارت الکترونیک تبدیل می‌شود که با ارتباط با آن، امکان سفارش آگهی در نشریات چاپی و در پایگاه مجازی راهنمای همشهری، امکان خرید و فروش کالا به‌صورت فروشگاه اینترنتی و خرید و فروش آن لاین، پرداخت اینترنتی برای دریافت کالا وخدمات، برگزاری حراجی و مزایده و مناقصه و خریدوفروش لوازم و تجهیزات دست دوم و غیره فراهم خواهد بود.

www.rahnama.ir

کد خبر 30622
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز