مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

گروه شهری: استفاده از تخفیف 10 درصدی خوش حسابی مربوط به پرداخت عوارض نوسازی و شرکت در قرعه کشی ویژه شهرداری تهران تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

مدیر کل اداره تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در این باره گفت: مهلت پرداخت فیش‌های عوارض نوسازی به منظور استفاد ه از تخفیف خوش حسابی و تسهیلات ویژه شرکت در قرعه کشی بزرگ شهرداری تا 31 مرداد ماه تعیین شده بود که در تصمیم جدید مدیریت شهری این مهلت تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.

سید مناف هاشمی با اشاره به امتیازات در نظرگرفته شده برای افراد خوش حساب پرداخت کننده عوارض نوسازی افزود: افرادی که کلیه فیش‌های تقسیط شده عوارض نوسازی اعم از چهار فیش تقسیط عوارض نوسازی امسال و فیش معوقه سنوات گذشته را تا پایان ماه جاری پرداخت کنند، ضمن برخورداری از تخفیف خوش حسابی، مشمول قرعه کشی جوایز ویژه شهرداری شامل خودرو، سکه و وام قرض الحسنه نیز خواهند بود.

گفتنی است امسال عوارض نوسازی، طی چهار فقره فیش تقسیط و آخرین مهلت پرداخت آنها به ترتیب سی ام مرداد، مهر، آبان و اسفندماه تعیین شده است ولی با این حال کسانی که فیش‌های تقسیط شده را به همراه فیش معوقه سنوات گذشته تا پایان شهریور ماه پرداخت کنند، مشمول تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده شامل تخفیف خوش‌حسابی و شرکت در قرعه کشی ویژه شهرداری خواهند بود.

کد خبر 30532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز