همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات گفت: برنامه گروه داعش برای بمب‌گذاری در پنج کشور منطقه بود که تنها ایران توانسته قبل از ورود، عاملان بمب‌گذاری به کشور را شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی دهد.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی، سه شنبه- سوم شهریور- به عنوان نماینده ویژه دولت در دیدار و نشست مردمی در تویسرکان با گرامیداشت شهدای دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، وجود 760 شهید تویسرکان را نشان دلدادگی مردم این دیار به مکتب اهل بیت، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه تا جایی که بتوانیم به عنوان نماینده مردم در راستای بهتر انجام شدن کارها کمک می‌کنیم، افزود: مشکلات و نیازهای جمع‌بندی شده توسط مسئولان شهرستان تویسرکان به رئیس جمهوری انتقال داده می‌شود.

وی درباره خسارت ناشی از سرمازدگی در تویسرکان تصریح کرد: آسیب‌ها راهی برای تأمل و ارائه راهکار برای بهتر شدن وضعیت است به‌طوری‌که در مواقع بحران انسان برای مقابله با آفت‌ها و مسائل با تفکر و اندیشه به نتیجه مطلوب می‌رسد.

حجت الاسلام علوی عنوان کرد: زمانی مملکت با دو میلیون و 500 بشکه نفت اداره می‌شد درحالی که امروز ما در کشور 800 هزار بشکه نفت با قیمت 40 یا 41 دلار فروش داریم.

وزیر اطلاعات بیان کرد: اگر میزان فروش بشکه‌های نفت با قیمت زمان قبل مقایسه شود می‌بینیم که دولت امروز با فروش 250 بشکه نفت کشور را اداره می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با این وضعیت دولت به خوبی کشور را اداره کرده است، ابراز امیدواری کرد با توافق هسته‌ای بستر برای بهتر شدن وضعیت منابع مالی دولت فراهم شود.

وی با بیان اینکه تفاهم و همدلی بین مسئولان راهکاری برای پیشرفت و حل مسائل است، گفت: تجربه نشان داده که فعالیت با حضور همه احزاب و گروه‌ها با تبعیت از ولایت ما را موفق‌تر کرده است.

حجت‌الاسلام علوی یادآور شد: در دولت همه گرایش‌ها با صمیمیت و بدون تعصب جناحی کار می‌کنند و نیروهای به کار‌ گرفته شده در دولت بدون در نظر گرفتن گرایش‌ها بلکه استفاده از افراد کاربلد و متخصص بوده است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم از وحدت دو مرتبه به عنوان نعمت یاد کرده است، بیان کرد: وحدت پیوندها را محکم کرده و در راستای رشد حرکت داده و باعث پیشرفت می‌شود.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی بستری برای بهبود وضعیت و حل بسیاری از مشکلات و نیازها است و شهرستان تویسرکان از نعمت وحدت، همدلی و همزبانی برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی دشمنان جمهوری اسلامی در دنیا زیاد دانست و گفت: ما باید با وجود اختلاف سلیقه‌ها با همکاری و تعامل همه‌جانبه در راستای اقتدار روزافزون و توسعه کشور حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه با همت ویژه دستگاه‌های امنیتی، امنیت و آرامش کامل بر کشور ما حاکم است، اظهارکرد: تاکنون تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای بمب‌گذاری در کشور توسط سربازان گمنام شناسایی و خنثی شده است.

وی یادآور شد: برنامه گروه داعش برای بمب‌گذاری در پنج کشور منطقه بود که تنها ایران توانسته قبل از ورود، عاملان بمب‌گذاری به کشور را شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی دهد.

وی با اشاره به کشف مواد منفجره در سه وزن 150 کیلو، 350 کیلو، و 50 کیلو در جنوب کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: خدا را شکر همدلی و هم‌افزایی در بین نیروهای امنیتی و دولت خدمتگزار وجود دارد.

علوی با تاکید براینکه باید فضای انتخابات برای رقابت سالم باشد و هر کس در راستای کار کاندیدای مورد نظر خود فعالیت کند، گفت: همه باید تلاش کنیم مجلس آینده بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خادمان نظام باشد.

کد خبر 305112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha