سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

تصادفات مرگبار در جاده اصفهان به علویجه که بین اهالی منطقه به جاده مرگ معروف شده، ادامه دارد و در تازه‌ترین حادثه، برخورد کامیون و دوو‌سی‌یلو باعث مرگ مادر و ۲دختر جوانش شد.

حوادث تصادف

اين حادثه بعد از ظهر جمعه گذشته رخ داد و در جريان آن 3 عضو خانواده‌اي 4 نفره جان باختند. مسعود قندهاري، پدر خانواده كه در اين حادثه همسر و 2دخترش را از دست داده، مي‌گويد: من در شهرك علويجه كار مي‌كنم و آن روز قرار بود همسر و دخترهايم دنبال من بيايند تا همگي به خانه‌مان در اصفهان برويم. در محل قرار منتظر رسيدن آنها بودم تا اينكه يكي از آشناهايم خبر داد آنها تصادف كرده‌اند. وقتي به محل حادثه رسيدم، اجساد همسر و دخترهايم را داخل آمبولانس گذاشته بودند. آنها در دم فوت كرده بودند و وضعيتشان طوري بود كه حتي اجازه ندادند اجسادشان را ببينم. ماشين طوري متلاشي شده بود كه تا ساعتي همه فكر مي‌كردند كه پرايد است.

مرد ميانسال ادامه مي‌دهد: دخترهايم مينا و مهلا 21و 22ساله بودند. آن روز مهلا پشت فرمان بود. يكي از آنها مهندسي نقشه‌كشي و ديگري مهندسي هوا فضا مي‌‌خواند و هر دو از دانشجويان برتر بودند. همسرم زهرا هم 42سالش بود و با اين حادثه من همه خانواده‌ام را از دست دادم.

  • جاده‌اي باريك با تردد زياد

تنها بازمانده خانواده قندهاري دل پردردي از جاده مرگ دارد و مي‌‌گويد:‌ اين جاده با اينكه حدود 40كيلومتر بيشتر نيست و دوطرفه است اما شايد بيشترين تردد براي يك جاده اينچنيني در كشور در آنجا صورت مي‌گيرد. علويجه قطب صنعتي است و هر روز كاميون‌هاي زيادي از اين منطقه راهي شهرها و استان‌هاي ديگر مي‌شوند.

اين جاده پل ارتباطي استان خوزستان و مركزي است و به‌دليل تردد زياد ماشين‌ها در آن، بارها و بارها مردم منطقه درخواست كرده‌اند كه جاده عريض‌تر و دوبانده شود اما هنوز اين اتفاق نيفتاده است. مدتي قبل هم براثر تصادف يك خودروي پرشيا، 3عضو خانواده‌اي كشته شدند. حتي روز بعد از مرگ اعضاي خانواد‌ه‌ام هم در اينجا حادثه‌اي رخ داد كه راننده يك پژو را به بيمارستان كشاند و تا يك قدمي مرگ برد. با اين حال، اعتراضات مردم منطقه تا حالا نتيجه‌اي در برنداشته و معلوم نيست اين جاده بايد جان چند نفر ديگر را بگيرد تا مسئولان براي عريض‌تر‌كردن آن اقدام كنند.

کد خبر 305076

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha