دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: «مرخصی‌ام طولانی نبود.»؛ این جمله کوتاهی بود که کارلوس کی‌روش دیروز بعد از بازگشت به ایران، خطاب به خبرنگاران به زبان آورد.

کارلوس کی روش

او پس از دوري چندماهه از فوتبال ايران، درحالي‌كه بابت غيبت طولاني‌مدتش مورد انتقاد قرار گرفته بود، تأكيد كرد كه اين مرخصي طولاني نبوده و همه‌‌چيز را در خارج از ايران زيرنظر داشته است. كي‌روش كه بعد از غيبتي طولاني به ايران بازگشته تا تيمش را آماده ديدار با گوام و هند كند در مورد غيبت طولاني‌اش مي‌گويد: «بعد از ۴سال كه اينجا هر روز سخت كار كردم اين مدت مرخصي برايم خيلي زياد نبود ولي به هرحال بازگشتم و الان در ايران هستم. دقيقا در تاريخي كه از قبل اعلام شده بود به ايران بازگشتم. تمام جزئيات سفر من هماهنگ و با فدراسيون مطابقت داده شده بود و اكنون مي‌بينيد كه در ايران حضور دارم.»

  • مشكل زمين تمرين

تيم ملي تمريناتش را در حالي آغاز خواهد كرد كه در اين چند سال، كي‌روش بارها بابت كيفيت زمين چمن كمپ تيم‌هاي ملي اعتراض كرده است. او در پاسخ به اين سؤال كه تمرينات ايران در كمپ برگزار خواهد شد يا ورزشگاه دستگردي تأكيد مي‌كند: «قبل از ترك ايران تمام جزئيات و موارد درباره اردوهاي تيم ملي دراختيار فدراسيون فوتبال قرار داده شده بود. اميدوارم و توقعم اين است كه تمام جزئيات و مواردي كه براي اردو احتياج داريم آماده باشد و اگر اين اتفاق نيفتد نااميد مي‌شويم. بعد از ۴سال كه در ايران حضور دارم بايد بگويم براي من فرقي ندارد كه در ورزشگاه دستگردي تمرين كنم يا كمپ تيم ملي بلكه براي من فقط كيفيت زمين مهم است. مسلما اگر زمين تمرين تيم ملي كيفيت نداشته باشد براي فوتبال ملي ايران خوب نيست. ۴سال است كه من در ايران هستم اما همان قصه‌هاي قديمي مثل فيلم از جلوي چشم ما رد مي‌شود. متأسفانه هنوز با همان مشكلات قديمي روبه‌رو هستيم. مي‌توانيم انگ‌هاي زيادي به فوتبال ايران بچسبانيم اما مسئله‌اي كه اشاره كرديد، تداوم داشته است.»

  • براي رفتن به گوام مشكل داريم

ايران و گوام در حالي مقابل هم قرار خواهند گرفت كه به‌دليل نداشتن سفارت در 2 كشور، مشكلاتي به‌وجود آمده است. كي‌روش در اين زمينه هم حرف مي‌زند: «براي شخص من نگران‌كننده است كه براي سفر به گوام و سفر آنها به ايران به‌دليل نداشتن سفارت دچار مشكل شويم اما شاهد بودم كه مسئولان گوام گفتند مشكلات متعددي دارند و براي بازي با ايران نمي‌آيند چون تلاش كرده‌اند كه ويزا بگيرند. شفاف است كه فيفا و AFC بايد قدم بردارند همانطور كه آنها براي آمدن به ايران مشكل دارند ما نيز براي رفتن به گوام مشكل داريم و بايد اين مشكل حل شود. يكي از كارهايي كه در مالزي انجام دادم اين بود كه از AFC خواستم پادرمياني كرده و اين مشكل را حل كند.»

کد خبر 304850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha