همشهری‌آنلاین: در نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری به پاس خدمات ارزشمند حرفه‌ای علی جهانی، به عنوان مدیر پیشکسوت این حوزه، از وی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

اهدا تندیس تقدیر مدیر پیشکسوت روابط عمومی، به مدیر کل حوزه مدیریت و روابط عمومی صندوق اعتباری هنر

به گزارش روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، در نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری که صبح روز یکشنبه 25 مرداد با حضور دکتر کمیجانی، قائم مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیران ارشد بانک ها و بازار سرمایه و مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی شبکه بانکی در محل هتل المپیک که به همت و مساعی ارزشمند انجمن متخصصان روابط عمومی و کارگزار روابط عمومی برگزار شد، به پاس خدمات ارزشمند حرف‌های علی جهانی، مدیر کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی صندوق اعتباری هنر، تقدیر به عمل آمد و تندیس و لوح تقدیر توسط دکتر کمیجانی و دکتر کاظمی دینان رییس انجمن روابط عمومی ایران به وی اهدا شد.

جهانی در کارنامه کاری خود بیش از این پنج سال مدیریت روابط عمومی بانک پارسیان و قبل از آن در سمت مدیر امور فرهنگی و روابط‌عمومی بانک مرکزی و در گذشته در روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش عهده دار مدیریت این رشته تخصصی بوده است.

وی از کارگزارن روابط عمومی و عضو انجمن روابط عمومی ایران است که سال‌ها نیز به عنوان مدرس علوم ارتباطات اجتماعی، روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری سابقه تدریس در دانشگاه و نویسندگی دارد.

کد خبر 304119

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha