شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

وقتی رئیس‌کلانتری سیدخندان در خیابان خواجه عبدالله انصاری ۲نفر را در حال سرقت دید به تعقیب آنها پرداخت که در جریان این عملیات یکی از سارقان با شلیک پلیس کشته شد.

سحرگاه جمعه رئيس‌كلانتري سيدخندان همراه راننده در حال گشتزني بود كه چشمش به 2سرنشين يك پژو جي‌ال‌ايكس مشكي رنگ افتاد. يكي از آنها پشت فرمان نشسته و اطراف را مي‌پاييد و ديگري از ماشين پياده و مشغول سرقت لوازم خودرويي شد كه كنار خيابان پارك شده بود. رئيس‌كلانتري به 2سارق دستور ايست داد اما هر دوي آنها سوار بر خودرو فرار كردند.

آنها بدون توجه به اخطار پليس با سرعت سرسام‌آوري در حال فرار بودند تا اينكه وارد كوچه‌اي بن‌بست شدند. 2جوان پژوسوار وقتي خود را گرفتار ديدند، دنده عقب چندين بار به‌خودروي گشت كلانتري كوبيدند و سعي داشتند مأمور پليس را زير بگيرند و فرار كنند. آنجا بود كه رئيس كلانتري 3گلوله به سمت خودروي متهمان شليك كرد.

با اين حال دزدان حاضر به تسليم نشدند و با سرعت دنده عقب گرفته و با تخريب ماشين كلانتري از كوچه بن‌بست خارج شدند. سرانجام 2كوچه بالاتر خودرو سارقان پس از تخريب چندين خودرو با يك ماتيز برخورد كرد و متوقف شد. اما اين پايان ماجرا نبود چراكه وقتي رئيس‌كلانتري به سمت خودروي سارقان رفت تا هردو را دستگير كند، جواني كه در صندلي شاگرد نشسته بود به سرعت پياده شد و پا به فرار گذاشت.

از سويي راننده خودرو، خون‌آلود روي فرمان افتاده بود و آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد گلوله پليس به پهلوي او برخورد كرده و جانش را گرفته بود. آنجا بود كه گزارش مرگ وي به قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل مخابره شد و او همراه تيم تجسس پليس آگاهي در محل حادثه حضور يافتند.

در بررسي‌ها معلوم شد كه راننده خودروي پژو كه بر اثر شليك پليس كشته شده بود، جواني 27ساله بوده كه پيش از اين به اتهام سرقت منزل و لوازم خودرو به زندان رفته بود. با دستور قاضي جسد وي به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات در اين زمينه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 304010

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha