همشهری آنلاین: خبرگزاری تسنیم نوشت: دوشنبه ۱۹ مرداد خبری روی خروجی خبرگزاری تسنیم با محتوای حق مدیریت ۳۷ میلیونی رئیس مرکز جذب وزارت علوم منتشر شد اما بررسی‌ها نشان داد که این خبر از اساس صحت نداشته است.

خبرگزاری تسنیم ضمن تأکید بر کذب بودن خبر دریافت حق مدیریت رئیس مرکز جذب وزارت علوم، از این وزارتخانه و حجت‌الاسلام رضوان‌طلب به‌دلیل عدم‌دقت کافی خبرنگار و انتشار خبر مذکور در این رسانه عذرخواهی کرد.

کد خبر 303835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

دیدگاه خوانندگان