چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
۰ نفر

یک فروند هواپیمای دونفره شخصــی کــه در مسیــر شاهرود - مشهد در حال پرواز بود در منطقه بیارجمند آتش گرفت اما خوشبختانه هر دو سرنشین آن جان سالم به‌در بردند.

سقوط

اين حادثه بعدازظهر سه‌شنبه رخ‌داد و درحالي‌كه خلبان و سرنشين ديگر هواپيما توانسته بودند جانشان را نجات دهند، هواپيما كاملا در آتش سوخت.براتي، مالك و خلبان اين هواپيما روز گذشته در گفت‌وگو با همشهري گفت: صبح سه‌شنبه به‌همراه يكي از دوستانم تصميم گرفتيم از فرودگاه آبيك قزوين به‌سمت گلبهار مشهد پرواز كنيم.

صبح زود از باند فرودگاه برخاستيم اما به‌دليل اينكه مجوز عبور از آسمان تهران صادر نشده بود، مجبور شديم تغيير مسير دهيم و از شمال كشور به شاهرود برويم. پس از فرود در شاهرود و سوختگيري، دوباره به سمت مشهد پرواز كرديم اما در بين راه ناگهان متوجه دود شدم و فهميدم كه هواپيما آتش گرفته است.

وي ادامه داد: پس از گزارش ماجرا به برج مراقبت، تصميم به فرود گرفتم. در آن حوالي يك جاده آسفالته بود كه به‌دليل عبور خودروها، فرود در آنجا خطرناك بود براي همين به سمت جاده‌اي باريك و خاكي كه در بيابان بود تغيير مسير دادم و باتوجه به تجربه‌اي كه داشتم موفق شدم هواپيما را در جاده خاكي فرود بياورم.

پس از آن به‌همراه دوستم از هواپيما خارج شديم و با برداشتن تجهيزاتمان، خواستيم آتش را خاموش كنيم اما باتوجه به وزش باد شديد اين كار امكان‌پذير نبود.براي همين از هواپيما دور شديم و پس از آن صداي 2 انفجار شنيديم و هواپيما كاملا در آتش سوخت. براساس اين گزارش، تحقيقات براي مشخص شدن علت آتش‌گرفتن هواپيما در آسمان ادامه دارد.

کد خبر 303794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha