چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

حبیب کاشانی، مدیر تیم المپیک می‌گوید که کی‌روش با این تیم قطع همکاری کرده است.

اين سخنان در شرايطي مطرح مي‌شود كه طبق قرارداد، كي‌روش مي‌بايست بر تيم‌هاي پايه‌اي كشورمان نيز نظارت داشته باشد. كاشاني در ادامه از كفاشيان مي‌خواهد در اين زمينه پاسخگو باشد: در اين مورد بايد كفاشيان به‌عنوان رئيس فدراسيون فو‌تبا‌ل پاسخگو باشد و قطعا با توجه به علم و تجربه‌اي كه كا‌ر‌لوس كي‌روش چه در زمينه مربيگري در رده تيم ملي زير 23سال و چه در رده‌هاي بز‌ر‌گسالان دارد مي‌تواند به تيم اميد كمك‌هاي بسزايي داشته باشد.

نمي‌دانم علت اين قطع همكاري چيست، اما قطعا تيم المپيك از وجود كي‌روش و همكاري با او خوشحال مي‌شود. مدير تيم المپيك در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي پيش‌روي اين تيم نيز، گفت: قرار است تيم ملي المپيك هشتم تا هجدهم شهريور‌ماه در هلند اردو داشته باشد و مسائل مربوط به ويزاي بازيكنان نيز انجام شده و پيش‌قراردادها را نيز پرداخت كرده‌ايم. قرار است 32بازيكن با تيم المپيك به هلند بروند.

كاشاني ا‌دا‌مه‌ داد: ابتدا قرار بود با تيم‌هاي ملي المپيك هلند و بلژيك ديداري دوستانه برگزار كنيم، ولي به‌دليل اينكه در تاريخ مذكور فيفادي تعيين شده است و اين كشورها از قبل برنامه خاص خود را داشتند بنا‌بر‌اين ديدار ما برابر آنها منتفي شد و قرار است با 2تيم باشگاهي در هلند ر‌قا‌بت كنيم كه هنوز نام آنها مشخص نيست.

وي همچنين با بيان اينكه مدرك مربيگري خاكپور B آسيا قلمداد شده است، بيا‌ن‌ كرد: AFC مدرك خاكپور را كه در آمريكا اخذ شده بود به‌عنوان مدرك B قلمداد كرده و او مانعي براي نشستن روي نيمكت تيم ‌ملي المپيك ندارد و قرار است در دوره يك‌ماهه ويژه كلاس‌هاي A آسيا كه در تاريخ بيست و چهارم مرداد‌ماه تا اواسط شهريور‌ماه در ايران برگزار مي‌شود، شركت كند. حبيب كاشاني در پايان از پيشنهاد تيم ‌ملي المپيك سوئد براي ديدار دوستانه با تيم ملي المپيك فو‌تبا‌ل ايران خبر داد كه قرار است اين موضوع توسط خاكپور و كادرفني مورد بررسي قرار گيرد.

کد خبر 303778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha