همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تشدید نظارت بر اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی خبر داد.

واعظی

به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اردبیل در پاسخ به این سوال که چرا مردم افزایش پهنای باند اینترنت را حس نمی کنند، اظهار کرد: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت بخش خصوصی هستند و با توجه به گزارش هایی در این سفر دریافت کردیم، باید نظارت ها را بر اپراتورها و شرکت های خدمت رسان افزایش دهیم.

وی افزود: در این سفر کمیته مشترکی تاسیس شد و معاون وزارت ارتباطات و استاندار اردبیل جلساتی برگزار خواهند کرد تا آنچه برای توسعه زیرساخت ها لازم بوده و نظارت بر خدماتی که به مردم ارائه می شود را به طور مستمر پیگیری کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین بیان کرد: امروز زیرساخت های ارتباطی به جایی رسیده که تولید محتوا ، دولت الکترونیک و نوشتن نرم افزارهای جدید مورد توجه قرار دارد.

او همچنین در مورد افزایش تعرفه ها گفت: نقش ما نظارت بر شرکت هاست و آنها که به وظایف خود عمل نمی کنند تذکر می گیرند ، میزان تعرفه ها روشن است و پس از همسان سازی افزایش 28 برابری در تعرفه تلفن قابت داشتیم اما باید به اصلاح ساختارها و مدیریت توجه کنیم نه این که هر جا به مشکلی برخوردیم قیمت ها را بالا ببریم.

واعظی اظهار کرد: سیاست دولت تدبیر و امید افزایش قیمت نیست و نباید این طور باشد که هر سال قیمت ها افزایش یابد.

وی بیان کرد: بر خلاف روندی که شرکت ها دارند در دو سال گذشته یک بار بهای اینترنت را 25 درصد ارزان کردیم و یک بار هم تعرفه تلفن‌های همراه را از پنج ریال به نیم ریال کاهش دادیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با اشاره به روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه ها رکن چهارم نظام هستند و دولت تدبیر و امید به امر اطلاع رسانی اهمیت قایل است.

واعظی افزود: به دلیل مشغله فراوانی که دولت دارد ، خبرنگاران به عنوان سفیرانی در راه ارتباط بین دولت و مردم هستند و به نقش با ارزش آنها احترام قائل هستیم.

کد خبر 303243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha