چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رقم بسیاری بالایی از خریدهای این فصل لیگ فوتبال اسپانیا در دست ۴ باشگاه بزرگ قرار دارد.

لالیگا

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، در حالی که کمتر از یک ماه به آغاز رقابت‌های فوتبال در اسپانیا باقی مانده است، باشگاه‌های اسپانیایی در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی مبلغ 389 میلیون و 700 هزار یورو برای خرید بازیکنان جدید پرداخت کرده‌اند.

نکته جالب توجه این است که باشگاه والنسیا بیش از سایرین در نقل و انتقالات دست به جیب شده است. پس از والنسیا،‌ آتلتیکو مادرید، بارسلونا و رئال مادرید بیشترین هزینه‌ها را داشته‌اند. سهم این 4 باشگاه از خریدهای جاری فوتبال اسپانیا 318 میلیون و 900 هزار یورو است که 81 درصد خریدها را تشکیل می‌دهند.

در حالی که بسیاری از باشگاه‌ها تا چند سال پیش با مشکل‌های مالی روبه‌رو بودند اما در فصل نقل و انتقال‌های تابستان جاری، باشگاه‌های اسپانیایی به شکل قابل توجهی دست به جیب شده‌اند. این در حالی است باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید و بارسلونا هنوز خریدهای هنگفتی نداشته‌اند.

آتلتیکو مادرید 98 میلیون یورو برای خرید بازیکنانی مانند جکسون مارتینز، فیلیپه لوئیس، لوچیانو ویتو، استفان ساویچ و فریرا کاراسکو پرداخته است. همچنین روبن پرس و اولیور تورس نیز که فصل گذشته در تیم‌های دیگری به شکل قرضی بازی می‌کردند در این فصل به ویسنته کالدرون بازگشتند.

همواره بارسلونا و رئال مادرید بزرگ‌ترین خریدهای تابستانی را انجام می‌دهند اما در تابستان جاری این والنسیا و آتلتیکومادرید بودند که این خریدها را انجام دادند.

بارسلونا 56 میلیون یورو برای خرید دو بازیکن به نام‌های الیکس ویدال و آردا توران پرداخته در حالی که رئال مادرید 55 میلیون و 900 هزار یورو برای خرید دانیلو، کاسمیرو، کیکو کاسیا، مارکو آسنسیو و لوکاز واسکس و خسوس وایخو پرداخت کرده است.

کد خبر 303192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha