همشهری‌آنلاین: همایش ملی جامعه، منابع طبیعی، آب و محیط زیست؛ چالش‌ها و راهکارها با همکاری چند سازمان و نهاد مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن زاده رییس پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اعلام این خبر تصریح کرد این تصمیم در جلسه دبیرخانه علمی و اجرایی همایش و شورای سیاست‌گذاری اتخاذ شد.

به گفته حسن زاده پژوهشگاه میراث فرهنگی در این جلسه پذیرفت کتاب های مجموعه مقالات این همایش را به چاپ رسانده و یک پنل فعال در زمینه محیط زیست، میراث فرهنگی، میراث طبیعی و مردم شناسی زیست محیطی ارایه دهد.

رییس پژوهشکده مردم شناسی تصریح کرد : پژوهشکده مردم شناسی علاوه بر همکاری برای چاپ این مجموعه ،دو مجموعه دیگر را برای چاپ در روز برگزاری همایش آماده می‌کند.

وی افزود: مجموعه اول شامل تمامی پژوهش های میدانی پژوهشکده مردم شناسی با محوریت مسایل زیست محیطی آب ،فرهنگ مصرف، کمبود آب، خشکسالی و ... است که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم و فرمانداری گمیشان منتشر می‌شود.

وی مجموعه دوم را شامل مقالات آب عنوان کرد که توسط پژوهشکده مردم شناسی در روز برگزاری همایش به چاپ می‌رسد.
به گفته حسن زاده ،مهدی قربانی دبیر علمی همایش ملی جامعه، منابع طبیعی آب و محیط زیست؛ چالش ها و راهکارها نیز در این جلسه اعلام کرد که 140چکیده مقاله تا کنون دریافت شده که بیست مقاله علمی برگزیده در پنل های موازی همزمان با روز همایش ارایه می‌شوند.

جلسه دبیر خانه علمی و اجرایی همایش و شورای سیاست گذاری با حضور نمایندگان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان حفاظت ا محیط زیست، انجمن جامعه شناسی،سازمان عشایری، وزارت کشاورزی، دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در محل پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، برگزار شد.

کد خبر 303122

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha