همشهری آنلاین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: مراسم تشییع پیکر پاک ۴۸ شهید عملیات کربلای ۴ (شهدای غواص) چهارشنبه -۱۴ مردادماه- ساعت۱۸در آران و بیدگل برگزار می‌شود.

شهید

سرهنگ پاسدار مرتضی فرمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان در آران و بیدگل اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا از ساعت 18 روز چهارشنبه از میدان بسیج آغاز و با عبور از خیابان‌های اصلی شهر در محل حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم همه به برکت خون شهدا و صبر خانواده‌های معزز آنها است، تصریح کرد: هیچ کس قادر نیست جوابگوی ایثار خانواده‌های معظم شهدا باشد، زیرا این افراد بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و کشور کرده‌اند و اجر و پاداش خداوند متعال تنها پاسخگوی این عزیزان می‌تواند باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ادامه داد: تکریم خانواده‌های شهدا را وظیفه همه دانست و گفت: خدمت به خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست و همه برای خدمتگزاری به این افراد باید از هم سبقت بگیریم.

فرمانیان با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز را مدیون خون پاک شهدا هستیم، اظهار کرد: قدردانی و سپاس از خانواده ی شهدا و تکریم آنها وظیفه همگان است.

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم 750 شهید در دفاع مقدس به دارالشهدای ایران اسلامی شهرت دارد.

کد خبر 303082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha