مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ۲۹ تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی در پی حریق آن خبر داد.

به گزارش ايسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی 12 طبقه در ساعت 3:32 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه شامل تشک نجات،خودروی حامل تجهیزات تنفسی، نردبام و ... به محل حادثه واقع در خیابان کریمخان زند اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه که یک ساختمان 12 طبقه 24 واحدی بود، اظهارکرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که حریق در قسمت شوتینگ زباله در قسمت غربی این مجتمع مسکونی رخ داده و با توجه به اینکه مخزن شوتینگ پر از زباله بود دود زیادی طبقات را پر کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند، گفت:همزمان با عملیات اطفای حریق گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز به طبقات مراجعه کرده و 29 تن از ساکنان را از میان دود و آتش خارج کرده و محلی امن منتقل کردند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل در ساعت 4:38 به عملیات خود خاتمه دادند.

کد خبر 303052

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha