مجید نامجومطلق: در ۸بازی هفته اول لیگ برتر ۵مسابقه با تساوی به پایان رسید و فقط ۳بازی برنده داشت.

فوتبال

طبيعي است كه در هفته‌هاي ابتدايي تيم‌ها يكديگر را مورد ارزيابي قرار مي‌دهند و بازي‌ها يا مساوي مي‌شود يا اينكه تعداد گل‌هاي كمي مي‌بينيم.با اين حال هفته اول ليگ برتر شاهد چند بازي زيبا بوديم، فكر مي‌كنم استقلال براي شروع بازي خوبي به نمايش گذاشت و سپاهان هم به‌عنوان مدعي قهرماني يك برد روحيه بخش و البته قابل پيش‌بيني را مقابل سپاهان به‌دست آورد.استقلال با توجه به تغييراتي كه داشت نياز مبرمي به برد داشت و به خواسته‌اش رسيد. هرچند كه نبايد بازي زيباي سياه‌جامگان را هم فراموش كنيم. هر دو تيم فوتبال تماشايي بازي كردند و توپ بيشتر در محوطه جريمه 2 تيم بود. به‌نظر من اين بازي قشنگ‌ترين مسابقه هفته اول بود. استقلال هم باتوجه به اينكه يكسري از بازيكنان خودش را در اختيار نداشت، اما خوب بازي كرد.

نقطه قوت استقلال خط هافبك بود و جوان‌هاي اين تيم در وسط زمين خيلي خوب جنگيدند و دوندگي خوبي داشتند. البته اميدوارم استفاده از جوان‌ها در استقلال فراموش نشود. اين بازي نشان داد كه نيروي جواني و قدرت بدني چقدر در فوتبال تأثير دارد. خط هافبك استقلال، جدا از جاسم كرار كه خصوصيات ديگري دارد دوندگي خوبي داشت و آنها مي‌توانند در بازي‌هاي آينده نمايش بهتري داشته باشند.سجاد شهباززاده هم نسبت به فصل گذشته پخته‌تر شده است و در اين مسابقه خوب بازي كرد. اميدوارم شهباززاده و ديگر جوان‌هاي ليگ يك سال خوب را پشت‌سر بگذارند و خودشان را ثابت كنند. مي‌بينم كه استفاده از بازيكنان جوان در تيم‌هاي مختلف بيشتر شده و اين به سود فوتبال ايران است؛ استفاده از بازيكنان جوان نياز فوتبال ايران است.

استقلال و چند تيم ديگر ازجمله ملوان، راه‌آهن، صبا و...جزو تيم‌هايي هستند كه تمريناتشان را نسبتا دير شروع كردند. شايد اين موضوع در روند تيمي آنها تأثيرگذار باشد و امكان اينكه با مشكلات بدني بازيكنان مواجه شود، وجود دارد.اين موضوع بايد توسط مربيان تيم‌ها مديريت شود.پرسپوليس هم در نخستين بازي 2امتياز حساس از دست داد هر چند كه در نيمه اول بازي زيبايي را به نمايش گذاشت.اين تيم تغييراتي نسبت به فصل گذشته داشته و در تركيب اصلي پرسپوليس بازيكنان جوان‌تري ديده مي‌شوند.آنها نياز به زمان دارند تا از لحاظ تاكتيكي و همچنين كسب تجربه به شرايط بهتري برسند.پرسپوليس امسال يك تيم جوان دارد ولي هنوز معلوم نيست كه آيا اين جوان‌ها مي‌توانند نتيجه بدهند يا خير.استفاده از آنها يك فاكتور مثبت است و برانكو هم مربي با‌تجربه‌اي است.انتظار مي‌رود پرسپوليس با اضافه شدن چند بازيكني كه در هفته اول غايب بودند شرايط بهتري پيدا كند.

کد خبر 302926

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha