مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

شهرستانها: مدیر‌عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: احساس امنیت و آرامش مشخصه بارز منطقه آزاد کیش است و این سازمان در تامین و حفظ آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مهندس مجید شایسته رئیس هیات‌مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی منطقه ویژه کیش وضعیت امنیت در کیش را مطلوب دانست و افزود: فعالیت‌های انجام شده در کیش نشان دهنده همدلی، همگامی و وفاق نیروهای انتظامی با سایر نهادها، سازمان‌ها و ادارات مستقر در منطقه است.
وی با اشاره به بالا بودن ضریب احساس امنیت در کیش اظهار داشت: بالا‌بردن ضریب احساس امنیت، رابطه اساسی با توسعه کیش و جذب سرمایه‌ها دارد. مدیر‌عامل سازمان منطقه آزاد کیش امنیت را زیر‌بنای فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برشمرد و گفت: امنیت یک نیاز همگانی است که حفظ و نگهداری آن مستلزم عزم و اراده تمامی دستگاه‌ها است.
وی با اشاره به خدمات سرهنگ فریبرز
حاج اسمعیلی فرمانده سابق منطقه ویژه انتظامی کیش از اقدامات ویژه و ارزنده وی در طول خدمت در کیش تشکر و قدردانی و برای سرهنگ پاسدار سلیمان ملک‌زاده فرمانده جدید منطقه ویژه انتظامی کیش در انجام وظایف خطیر خود آرزوی موفقیت کرد.
همچنین در این مراسم سردار‌سرتیپ ‌پاسدار محمد‌علی نوری‌نژاد معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط فرماندهی منطقه ویژه انتظامی کیش گفت: از نظر شاخص‌های مهم امنیتی، فعالیت‌های فرماندهی منطقه ویژه انتظامی کیش باعث شده کیش به عنوان شهر امن در کشور مطرح شود.
وی افزایش احساس امنیت، مشارکت و رضایت مردم را از برنامه‌های این نیرو ذکرکرد و اظهار داشت: در سال جاری با همکاری دولت، برنامه‌های خوبی برای تجهیز و پشتیبانی نیروی انتظامی اجرا خواهد شد. وی با تبریک به سرهنگ پاسدار سلیمان ملک‌زاده برای کسب افتخار خدمت در لباس فرماندهی انتظامی ویژه کیش، وی را فردی کارآمد، لایق با سابقه خدمتی مفید و آشنا با منطقه جنوب کشور معرفی کرد و از خدمات ارزنده سرهنگ‌حاج اسمعیلی قدردانی کرد. در این مراسم سرهنگ‌حاج اسمعیلی نیز با اشاره به همکاری ساکنان کیش با نیروی انتظامی این منطقه و مشارکت دستگاه‌های دولتی‌، بسیج‌، سپاه پاسداران و دستگاه قضایی در‌خصوص تامین امنیت این جزیره گفت: همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و سایر دستگاه‌ها باعث شد، امنیت به عنوان یکی از ویژگی‌های کیش در کشور مطرح شود.
کد خبر 3029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز